18/7/08

Επιτέλους

Ρίγη νευρικότητας με διέτρεχαν χθες και σήμερα διότι καθώς φαίνεται, και το Χόλυγουντ κάνει διακοπές-ή αυτό, ή το γούστο μου έχει εκλεπτυνθεί τόσο πολύ πια που δε βρίσκω ενδιαφέροντα νέα. (Μάλλον όμως είναι τυχαίο.)

Καταλαβαίνετε λοιπόν τη χαρά μου μόλις είδα αυτή τη φωτογραφία: κάποιος έβαλε στόχο να κάνει άσχημη αυτή την συνήθως πανέμορφη κοπέλα με στρατηγικά βαλμένο λάθος μέικ απ και προβολή αυτιών. Τα κατάφερε!

Το καλύτερο είναι πως πρόκειται για εμφάνιση στην τηλεόραση.

6 σχόλια:

eleni είπε...

καλά, κούκλα είναι αλλά το σηκώνει και αυτή το photoshop της...

dimitris είπε...

kapote mou arese. apo tote pou pantreftike ton akatanomasto den mporw na ti dw san gynaika...

Α, μπα? είπε...

δεν είναι γυναίκα, είναι ΡΟΜΠΟΤ

googoomucks' 3d είπε...

ε δεν είναι κ τοσο άσχημη ρε παιδιά...σα μια νορμάλ γυναίκα 25 χρόνια πίσω, τότεςςςς που το μαλλί αυτό ήτο της μοδός.
εμένα πάντως μου θυμιζει τη μαμά μου όταν με γέννησε...

Θράσος είπε...

Tώρα α-μπα θα με κράξεις, αλλά δικαιούμαι ελαφρυντικών λόγω παλαιότητας στην αναγνωσιμότητα θεμάτων στο blog σου.
Εμένα αυτή η κλαψομ...α δεν μου άρεσε ποτέ, και ντροπή μου φανατικά το έβλεπα το Dawson στο Mega, φανατικά το βλέπω ο 30χρονος στο Μακεδονία κάθε βράδυ στις 11.00
Πολύ γκρίνια η κοπέλα...άσε που το μακρύ μαλλί δεν της πάει...
Από την στιγμή που παντρεύτηκε από έρωτα και λαγνεία τον Τόμυ, μπορεί να αντικαταστάθηκε εσωτερικώς με μηχανικά κυκλώματα (Stepford wifes, το παλιό που είναι καλό, όχι η μαλακία η καινούρια) έχασε μεν την προσωπικότητα της αλλά βρήκε το στύλ της.Και αυτό είναι που μετράει στο Hollywood

Α, μπα? είπε...

Γιατί να σε κράξω? Ειδικά εσύ έχεις όλα τα δικαιώματα! Επίσης έχεις και δίκιο. Μόνο που το στυλ της στη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν το βλέπω...