21/7/08

Δείξε μου τους φίλους σου...

Το έτερον ήμισυ της Amy πρόκειται να ελευθερωθεί αύριο από τη φυλακή. Ή αυτό, ή θα καταδικαστεί σε 5 χρόνια φυλάκισης.

Η Amy φαίνεται να πιστεύει στο πρώτο σενάριο καθώς του αγοράζει λουλούδια και προετοιμάζει την υποδοχή του. Αύριο θα λυτρωθούμε από την αβεβαιότητα που δε μας αφήνει να κοιμηθούμε τα βράδια. Θα βγει ή δε θα βγει?

Και τώρα που είπα το νέο, πως είναι έτσι οι φίλοι της? Νομίζω ότι αυτή στα δεξιά δε φοράει καν ρούχα αλλά ένα πανί....μακάρι να κάνει αίτηση για το επόμενο Project Runway (που είναι ο τελευταίος μου εθισμός. Κυρίως γι' αυτό ήθελα να γράψω, αλλά έψαχνα την ευκαιρία.)

Update: όχι μόνο δεν ελευθερώθηκε, αλλά καταδικάστηκε σε 27 μήνες φυλάκισης. Η Amy δεν παρουσιάστηκε καν στο δικαστήριο. Πρόκειται για αληθινή αγάπη.

9 σχόλια:

enteka είπε...

το άρχισες? από ποιο σίζον? ποιον υποστηρίζεις?

Θράσος είπε...

Kαταρχήν για ποιό πράγμα μιλάτε; (Αναλυτική ενημέρωση περτικαλώ)
Κατά δεύτερον, αυτά τα βλαμμένα μανούλα δεν έχουν; Να τα τραβήξει από το μαλλί να τους πεις 'Πως πας παιδί μου έξω σε αυτό το χάλι;
Τρίτον, καλά οι γυναίκες, αλλά ούτε οι άνδρες τρώνε τίποτα σε αυτήν την παρέα;Λιμοκτονούν επίτηδες;

Α, μπα? είπε...

enteka είδα όλο το σίζον 4 και ήμουν με christian από την αρχή! τι άτομο!

τώρα έχω δει το πρώτο επεισόδιο του σίζον 5, δεν υπάρχει ακόμα άλλο έτσι δεν είναι?

ο αγαπημένος μου όμως είναι ο Tim. Μακάρι να ήταν φίλος μου. Το τέλειο θα ήταν να με συμβούλευε με τα ποστ μου. "Lena, I'm concerned about this post. It's dull. Think about it!"

Θράσος, το project runway είναι ένα reality του κανάλι Bravo που έχει κάνει πάταγο στην αμερική, φέτος είναι η 5η σεζόν και το θέμα είναι designer ρούχων με εμπειρία που διαγωνίζονται σε διάφορες ασκήσεις. Είναι ακριβή και σύντομη παραγωγή με μεγάλο ενδιαφέρον, ο παράγοντας ριάλιτυ είναι μικρός σε σχέση με το θέαμα-αν σου αρέσουν τα ρούχα.

-για το άλλο θέμα, βρε θρασος, είναι αδύνατοι από την κόκα, όχι από τη δίαιτα

surfmadpig είπε...

mpravo internetiki filenada, kai molis eixa teliwsei ooolo to america's next top model kai elega ti na dw, ti na dw...

Α, μπα? είπε...

A το συστήνω ανεπιφύλακτα. Δες το και θα με θυμηθείς!

surfmadpig είπε...

ειχες δίκιο! ειναι γαμαουααααααα!

Α, μπα? είπε...

ποιο season βλέπεις?

surfmadpig είπε...

twra eimai sti defteri kai katevainei h trith. tha ta proothiso kai se alli filenada, pu tha faei tin porosi tis zwis tis. i plaka einai oti egw me moda den asxolumai katholu.

Α, μπα? είπε...

ναι δεν έχει σημασία, είναι πορωτικό έτσι κι αλλιώς!