28/7/08

Μήπως έχουμε έναν ψυχίατρο-ψυχολόγο ανάμεσά μας?

Η Αντζελίνα είπε (?) ότι σκοπεύει να κάνει κι άλλα παιδιά, και μάλιστα πάλι δίδυμα. Εντάξει έχει εκατομμύρια και όλα τα μέσα που υπάρχουν αλλά είναι προκλητικό το θέμα-τα παιδιά δεν είναι αυτοκίνητα για να τα συλλέγεις και δε μου φαίνεται και για πιστή καθολική ώστε να εξηγείται έτσι.

Ψυχιατρικό μου φαίνεται το θέμα και φυσικά δεν είμαι ειδική, αλλά το συνδέω με την κολληματική προσωπικότητα που έχουν οι ναρκομανείς. Μόλις ξεκόψουν κάπως αρχίζουν την επόμενη μανία, και για κακό άλλων, η συγκεκριμένη γυναίκα μπορεί να κολλήσει με τις γέννες.

3 σχόλια:

marl(t) είπε...

και ήταν και με τεχνητή γονιμοποίηση τα δίδυμα - δε λυπάται τον εαυτό της; Κοίτα τώρα όμως που μου πέρασε από το μυαλό πως ο Brad είναι ψιλοτζούφιος γιατί βλέπω ένα pattern εδώ...

marl(t) είπε...

φυσικά για το πρώτο θέμα έχουν λυσσάξει τα αμερικάνικα tabloids. Για το δεύτερο δεν τους έχει κόψει ακόμα αλλά μάλλον εκεί θα καταλήξουν αλλιώς να η αποκλειστικότητα που ήθελες

Α, μπα? είπε...

marl(t) είσαι αρχιτέκτονας και όχι ψυχίατρος, αλλά επειδή ως γνωστόν οι αρχιτέκτονες τα ξέρουν ΟΛΑ (όπως κι εγώ) δέχομαι τα σχόλιά σου ως αποκλειστικά, και τώρα ειλικρινά, έχεις δίκιο...αλλά από σένα περιμένω φωτογραφία