31/7/08

Το αλκοόλ είναι το λιγότερο

Ο Jonathan Rhys Meyers δήλωσε ότι σταμάτησε να πίνει (αλκοόλ) μετά από το θάνατο της μητέρας του γιατί κατάλαβε το νόημα της ζωής μπλα μπλα μπλα και έτσι κι αλλιώς, καταλήγει, αυτό το θέμα (του αλκοόλ) είχε μεγεθυνθεί υπερβολικά από τα μήντια.

Σε ποιο πλανήτη ζει αυτός ο άνθρωπος και δε βλέπει τις φωτογραφίες του? Μπορεί να σταματήσει το αλκοόλ, το κρέας, τα αυγά και το τυρί αν θέλει, αλλά πάλι θα τρομάζει μικρά παιδιά και ζώα με το βλέμμα του. Αυτό που πρέπει να σταματήσει κάνει ρίμα με τη λέξη "μόκα".

Πάντως είναι πολύ ωραίος.

8 σχόλια:

eleni είπε...

αμάν ρε α μπα με τα υπονοούμενά σου! έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω τι κάνει ρίμα το "μόκα". Μη πεις, μη πεις, θα το βρω!

eleni είπε...

αααααα! μετά το "ρόκα" το βρήκα!

Α, μπα? είπε...

μπράβο eleni! χαίρομαι που το βρήκες μόνη σου και δε χρειάστηκες βοήθεια! λες να το βρουν και οι υπόλοιποι?

eleni είπε...

δεν ξέρω, είναι μια πρόκληση! τον ενδεχόμενο της ρόκας σίγουρα μπερδεύει τα πράγματα!

Ανώνυμος είπε...

πρώτα τον έθαψε, μετά τον είπε "μοκαινομανή" και μετά... "πάντως είναι ωραίος!"

Υποκλίνομαι!....

Diogenis.

Α, μπα? είπε...

:):) διογένη πρόκειται για τη δύναμη της διαλεκτικής:):)

Θράσος είπε...

Διογένης, τον θάβουμε ακριβώς επειδή είναι ωραίος και ταλαντούχος, αν ήταν σαν τον Βαγγέλη τον μπακάλη μου γιατί να ασχοληθούμε μαζί του;
Α-μπα, σόρρυ αλλά ας ήμουν σαν το παιδί και ας σε τρόμαζα

Α, μπα? είπε...

θρασος, ας ήμουν ΕΓΩ σαν το παιδί και ας τρόμαζα τον εαυτό μου