26/8/08

Όλοι βγαίνουν κάποτε χάλια στις φωτογραφίες

International Supermodel Kate Moss

9 σχόλια:

eleni είπε...

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ! σίγουρα είναι photoshop!
απλά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

Α, μπα? είπε...

ε?
είναι φίλη σου?

eleni είπε...

xaxaxa oxi αλλα αποκλειεται! εχω δει τόσες φωτογραφίες της και δεν την εχω ξαναδεί έτσι! μα αυτή έχει στραβή μύτη, είναι αλλήθωρη, και έχει στραβα χείλη! δε παιζει! δεν το πιστευω με τιποτα! Τέλος!

Α, μπα? είπε...

εγώ πάντως, το πιστεύω. Είναι θέμα γωνίας. Η μύτη πάντως είναι αποτέλεσμα πλαστικής.

ετσι ειμαι εγω είπε...

αποκλειεται να τισ τισ εχει ωρεξει καποιοσ και να την εχει κανει ετσι την μουρη τησ γιατι πρεπει να εχει κανει πλαστικες?ε???????

Α, μπα? είπε...

΅να τισ τισ εχει ωρεξει καποιοσ΅ εεεε;;

eleni είπε...

για να μην αποθαρρύνουμε τους νέους αναγνώστες μεταφράζω: "να της τις έχει βρέξει κάποιος"

Ανώνυμος είπε...

ευτηχωσ που με καταλαβαινει κ καποιοσ ενα λαθοσ εγινε βρε παιδια

Α, μπα? είπε...

α τώρα μάλιστα!:)