26/8/08

Όλοι βγαίνουν κάποτε χάλια στις φωτογραφίες (ΑΑΑΑΑΑ!!!!)


8 σχόλια:

Γλαυξ! είπε...

ΕΓΩ ΖΑΜΕ ΤΩΝ ΖΑΜΩΝ!!!!!!

Α, μπα? είπε...

σε πιστεύω, τόσο χάλια αποκλείεται να βγαίνεις

Θράσος είπε...

sorry, έβγαινε ποτέ αυτή καλή φάτσα;
Το σώμα ok,αλλά φάτσα μια ζωή χάλια ήταν
Άσχετο, Α-μπα? μου έλειψες και θα σε ταράξω στα μηνύματα.
ΥΠΟΜΟΝΗ

Ανώνυμος είπε...

είσαι πολύ κακός άνθρωπος. Η κόλαση πλέον είναι δική σου.
Diogenis

Α, μπα? είπε...

θράσος, κι εσύ μου έλειψες και νόμιζα ότι έχω γίνει βαρετή!

εεε εντάξει πριν τις πολλές πλαστικές ήταν ωραία όσο ωραία μπορεί να είναι μια πλαστική κούκλα. Τώρα όμως....

diogenis δε θα παω στην κόλαση, έχω βύσμα

vassus είπε...

Λεφτά για καινούριες πλαστικές δεν μπορώ να στείλω,αλλά μια βαφή στην κερνάω βρε.

eleni είπε...

Ποιες πλαστικές ρε παιδιά; τι είναι αυτα που λέτε; τσκ τσκ τσκ!

Α, μπα? είπε...

πάνω στη βαφή της vassus στέλνω κι εγώ ένα ντεμακιγιάζ

eleni εεε δεν ξέρω τι με έπιασε και το έγραψα!