19/9/08

Άντε πάλι αυτά τα παπούτσια...

10 σχόλια:

eleni είπε...

Α μπα? . Τι είναι αυτά??? Μη μου πεις οτι δεν παρατήρησες ότι στις άλλες φωτογραφίες τα παπούτσια ήταν χρυσά ενώ εδώ ασημένια! Α μπα, I am worried...Work work work!

Α, μπα? είπε...

Το παρατήρησα! Γιατί λες να πίστευα ότι τα χρυσά είναι πάντα τα ίδια ακριβώς χρυσά? Παραμένουν πάντως τα ίδια παπούτσια. Δεν είναι περίεργο?

eleni είπε...

XA! έχουν και διαφορετικό λουράκι!

Α, μπα? είπε...

τι διαφορετικό έχουν τα λουράκια?

eleni είπε...

μα το ένα δένει στον αστράγαλο και το άλλο πιο κάτω (κουντεπιέ?)! (θέε μου με τι ασχολούμαι!)

Α, μπα? είπε...

όχι ρε! και τα δυο στο κουντεπιέ κουμπώνουν. Φαίνεται διαφορετικό επειδή έχει λυγισμένο αλλιώς το πόδι. Αν ανησυχείς εσύ που ασχολείσαι, τι να κάνω εγώ που έχω ολοκληρο μπλογκ σχετικό?

eleni είπε...

μα τι λες? Με βγάζεις από τα ρούχα μου! Είναι ξεκάθαρο ότι σε αυτή τη φώτο το λουράκι δένει στο αστράγαλο! Καλά το αναγνωστικό κοινό δεν έχει άποψη;;;

Α, μπα? είπε...

ψάχνω μια ωρα στο google αλλά δε βγάζω άκρη. Εγώ πιστεύω ότι ειναι τα ίδια σε άλλο χρώμα. Όσο για το αναγνωστικό κοινό, όταν το χρειαζόμαστε, σιωπά...

Ανώνυμος είπε...

Μα έχει δίκιο η ελένη, αυτα είναι εντελώς διαφορετικά, το λουρακι δένει στον αστράγαλο και νομίζω ειναι τα ίδια με αυτα της προηγούμενης φωτο (αυτής που η Kate φοράει άσπρη καμπαρντίνα και γυαλιά( ενώ σε ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες φωτο είναι διαφορέικό χρυσό παπούτσι και με διαφορετικό δέσιμο (το κλασσικό παιδικό Mary Poppins που το λουρί είναι πάνω το γκουντεπιέ).

Χαιρετίσματα

Α, μπα? είπε...

εγώ δεν τη βλέπω τη διαφορά, αλλά τώρα που είσαστε 2 προβληματίστηκα. Θα το ξανακοιταξω

(χαιρετίσματα?)