29/9/08

Θα μπορούσε όντως να είναι μοντέλο!


Ο Sacha Baron Cohen κατάφερε να διεισδύσει στα παρασκήνια της επίδειξης της Prada με ψεύτικα χαρτιά και φορώντας ρούχα δικής του έμπνευσης βγήκε στην πασαρέλα προκαλώντας τη σύλληψή του.

Πρώτα-πρώτα απορώ πως κατάλαβαν ότι δεν είναι μοντέλο και ότι τα ρούχα δεν είναι Prada. Εμένα μου φαίνεται απολύτως ταιριαστός! Μετά απορώ που τον συνέλαβαν...που είναι η παρανομία? (έχουμε δικηγόρο στο αναγνωστικό κοινό?)

Κανονικά θα έπρεπε να τον προσλάβουν επί τόπου γιατί έχει προσωπικότητα όσο 10 μοντέλα και να τον κάνουν και σχεδιαστή γιατί τα ρούχα μου φαίνονται πολύ avant-garde. Έμαθα ότι οι αστυνομικοί που τον συνέλαβαν, πάντως, καταδιασκέδασαν γιατί τους έλεγε αστεία με καλύτερο το πρώτο που είπε:"Can I make a phonecall?" όπως στις ταινίες. Nα μια φορά που αξίζει να είσαι μπάτσος.

Update: αποσπάσματα θα δούμε στην επόμενη ταινία του στην οποία υποδύεται την περσόνα Bruno. Ανυπομονώ να το δω! (το Borat μου άρεσε πάρα πολύ, μη με σταυρώσετε)

κι άλλο update: δεν πρόκειται για την επίδειξη της Prada αλλά για την ισπανίδα σχεδιάστρια Agatha Ruiz de La Prada...ευχαριστώ ανώνυμε

5 σχόλια:

enteka είπε...

ωραίο το γκάλοπ σου! τι ψήφισες; εγώ ότι θα ντρεπόμουν

xxx

Α, μπα? είπε...

εγώ το 4ο (είμαι λίγο ρηχή:):))

kokkinogouli είπε...

άντε καλέ που είσαι ρηχή...
(κι εγώ αυτό ψήφισα)

xxx

Ανώνυμος είπε...

διορθωση . Δεν ειναι show της Prada (Miuccia Prada Ιταλια) αλλά της Agatha Ruiz de La Prada (Ισπανίδα σχεδιαστρια)

Α, μπα? είπε...

κοκκινογούλι, οι περισσότεροι το 4ο ψήφισαν και αυτό μας δείχνει και το ποιον των αναγνωστών :):)

ανώνυμε έχεις απόλυτο δίκιο