19/9/08

ΩΧΩΧΩΧ τελειώνει η μπαταρία

6 σχόλια:

kyv είπε...

Εγώ νομίζω οτι λειτουργεί με κόκα...

ouf! είπε...

μια ταινία του μου άρεσε ακόμα, το jerry maquire...

δεν μπορώ όμως πια, δεν μπορώ!!! συγγνώμη rene :-(

Α, μπα? είπε...

kyv κι εγώ έτσι λέω, λίγο ακριβό το καύσιμο
ouf γιατί συγνώμη από τη Ρενέ?

eleni είπε...

εγώ αυτό που έχω να τονίσω -και ελπίζω ο tom να διαβάζει το blog σου- είναι ότι πρέπει να προσέχει πως πλένει τα δόντια του γιατι τα ούλα έχουν ανέβει σημαντικά και σε λίγο καιρό θα ψάχνει τα δοντάκια του στο νιπτήρα. Βέβαια, ένα cyborg δεν πρέπει ποτέ να ανησυχεί για αυτά.

Α, μπα? είπε...

Θέλω να μείνω στο ότι σίγουρα ο τομ διαβάζει το μπλογκ μου. του το μεταφράζουν οι άνθρωποί του.

Θράσος είπε...

αν δεν ήταν τόσο αηδιαστικά πλούσιος και αν δεν είχε τόσα απιθανοεκατομμύρια θα τον λυπόμουν