26/9/08

Η Natalie χώρισε με το λεχρίτη

Η σωστή έκφραση είναι "χώρισε με" ή "χώρισε από"? Γιατί πως γίνεται και να χωρίζεις και να χρησιμοποιείς τη λέξη "με"? Βέβαια, και για να χωρίσεις, χρειάζεται συνεργασία.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ούτε αυτό ισχύει. Μπορείς μια χαρά να χωρίσεις και μόνος σου. Βέβαια πρέπει τουλάχιστον να το ανακοινώσεις. Μπα, ούτε αυτό χρειάζεται. Μπορείς να εξαφανιστείς και θα το πάρει ο άλλος το μήνυμα. Κι αυτό γίνεται.

Εντάξει, σταματάτω το παραλήρημα. Αν ξέρει κανείς πάντως, να μου πει πως είναι η σωστή έκφραση. Κατά τ'άλλα, αυτός ο τύπος με το περίεργο όνομα μου θυμίζει τα παλιά μου γούστα, όταν ήμουν μικρή, που μου άρεσαν οι ψευδο-ροκ-σταρ. Ευτυχώς μεγάλωσα και μου πέρασε. Το ίδιο θα πάθει και η Natalie. Μόλις σου κλέψουν το βερνίκι για τα νύχια, σου περνάει ο ενθουσιασμός.

8 σχόλια:

χμμμμ! είπε...

Χωρίζω από είναι το σωστό το "με" δηλώνει το μαζί οπότε αν είσαι χώρια δεν μπορείς να είσαι μαζί, σωστά? Βέβαια, και μαζί και μόνος ίδιος είναι ο πόνος που λέι και το άσμα!

Α, μπα? είπε...

συμφωνώ! αλλά κάπως δε μου φαίνεται σωστό "η Natalie χώρισε από το ρεμάλι..."

κανάς φιλόλογος παιδιά?

Citronella είπε...

Εμένα το σωστό μού φαίνεται "η Natalie επιτέλους ξεφορτώθηκε (σούταρε/έστειλε/άδειασε) το ρεμάλι.." :D

aa-duck είπε...

Καλημέρεσ,
και lol :D
θα έλεγα χωρίζω από και επίσης ρίξε και μια ματιά εδώ. Είναι το καλυτερότερο για τέτοιου είδους υπαρξιακές αναζητήσεισ!

Α, μπα? είπε...

citronella, έτσι είναι, αν ξέρεις ελληνικά, το λύνεις το πρόβλημα

aa-duck τέλειο link! (φιλόλογος?)

aa-duck είπε...

Οχι :|

sandman_gr είπε...

Hahaha άπαιχτος ο σχολιασμός! Και μπαμπινιώτης!

Α, μπα? είπε...

:):)