10/10/08

Δουλειά δεν είχει ο διάολος...

Συνειδητοποίησα ότι πλησιάζω τα 1000 ποστ και αρχίζω να δημιουργώ ένα χάος. Όταν ξεκίνησα αμφέβαλλα πολύ για το πόσο θα πειθαρχήσω να το συνεχίσω αλλά τελικά διασκεδάζω τόσο πολύ (enteka, you rock!) που οριακά έχω και προσωπική ζωή. ΧΑ. Εννοείται πως έχω ΤΕΛΕΙΑ προσωπική ζωή, πιο τέλεια από τη δικιά σας. Πιο τέλεια και από της Αντζελίνας.

Anyway, ξεκινάω να βάζω ετικέτες στα ποστ μου για να μπορείτε να ανατρέχετε σε παλιότερα ποστ και να διευκολύνεστε να τα βάζετε ως αναφορές για τις εργασίες σας στο πανεπιστήμιο και για τα διδακτορικά σας. Επίσης πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ τους μελλοντικούς μου βιογράφους. Βρίσκονται αριστερά στα ποστ με τίτλο "ετικέτες". Can't miss it.

7 σχόλια:

KAPAMAROU & SIA είπε...

Ουφ, είχα κουραστεί πολύ ως τα τώρα να κρατώ αριθμημένα και ταξινομημένα τα ποστ σου α-μπα ώστε να μπορέσω να διατηρήσω μια αξιόλογη βιβλιογραφική βάση.

Ευχαριστώ!

Citronella είπε...

Ααα δεν είδα ετικέτα "αγία οικογένεια" ή "παπουτσάκια για κάθε μέρα":Ρ
(να τα 10,000, από τα πρώτα που βλέπω με το που ανοιγω τον reader μου είναι πλέον το δικό σου!)

Α, μπα? είπε...

kapamarou έχω επίγνωση της ευθύνης που φέρω:):):)

citronella πόσο σ'ευχαριστώ! Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι! όσο για τις κατηγορίες, πονοκεφάλιασα αρχικά τόσο πολύ που τελικά έκανα ό,τι μου κατέβαινε:):)

eleni είπε...

αν είχες φτιάξει όμως μια οντολογία δεν θα συνέβαιναν όλα αυτά :-)

Α, μπα? είπε...

ναι ρε συ μήπως ξέρεις κανέναν που μπορεί να μου στείλει μία?

enteka είπε...

θα συνεχίσεις την ταξινόμηση ελπίζω. Το χρωστάς στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά κυρίως στον εαυτό σου!

(σχεδόν χίλια ποστ?????!!!)

Α, μπα? είπε...

enteka, Ναι ναι με ευλάβεια!

(είδες?? σήμερα είμαι στα 899!!!!)