24/10/08

Πλανήτης Suri

Έχω να βγάλω ποστ ατελείωτες ώρες για τα δεδομένα μου αλλά υπάρχει λόγος. Όχι, δεν απέκτησα προσωπική ζωή αλλά δεν είχα ίντερνετ. Στον ελεύθερό μου χρόνο όμως συνειδητοποίησα το εξής: ο Xenu με έχει υπνωτίσει, δεν εξηγείται αλλιώς. Δε γίνεται να έχω προσέξει ότι το μοντέλο Suri βγαίνει μονίμως με τα ίδια παπούτσια και όχι ότι ΦΟΡΑΕΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΡΟΥΧΑ. Ανεξαρτήτως με τα μακρυμάνικα των άλλων, το μικρό είναι πάντα με το ίδιο φαρδύ καλοκαιρινό φόρεμα που είναι για τις μεγάλες ζέστες. Καταλαβαίνω ότι τα ρομπότ της τελευταίας λέξης της μόδας δεν καταλαβαίνουν από κρύο αλλά ο Τομ πρέπει να περάσει στην Katie το νέο πρόγραμμα που έχει και η ίδια "ντυθείτε σαν τους γήινους έκδοση 3.1"

7 σχόλια:

Θράσος είπε...

Eίναι για να αλλάζουν ευκολότερα τις μπαταρίες στην πλάτη, κουτή!!!!
Σε έχει αποσυντονίσει το διαζύγιο της Madonnas.

Α, μπα? είπε...

ΑΑΑΑ...:)

vatraxokoritso είπε...

Χωρίς πλάκα τώρα. Το έχω προσέξει κι εγώ, το μικρό μαλακιστήρι αρνείται πεισματικά να φορέσει ζακετάκι! Όπως και στην τελευταία φωτό, άδικα προσπαθεί η μάνα του.Ρε που έχει μπλέξει αυτή η Katie...

Α, μπα? είπε...

τότε γιατί δεν του φοράει κατευθείαν μακρυμάνικα? θα σου πω εγώ: οι Σαϊεντολόγοι πιστεύουν οτι κάθε ανθρώπινο πλάσμα έχει μέσα του ένα πνεύμα ώριμο και αρχαίο που το καθοδηγεί οπότε η Suri είναι ήδη γύρω 1000 ετώ και βάλε. Οπότε δεν της λένε τι να κάνει.Δεν έχει κανόνες σε τίποτα διότι είναι ήδη μια ώριμη γυναίκα. (σοβαρα τώρα)

vatraxokoritso είπε...

Oh! δλδ αν στα δέκα θέλει να κάνει παρτούζες δεν θα υπάρχει πρόβλημα;
Σαϊεντολόγοι, κλάιν μάιν!

Δραπέτης είπε...

Θεϊκό να αποκαλείς την Suri ρομπότ!
:):):)

Ανώνυμος είπε...

kai gw to exw prosexei kai sovara twra giati afinoun to paidi monima xoris ena kaltson xwris kaltses sthn esxath ton periptwsewn kai panta me kontomanika foremata.. ELEOS... dld den krywnei? Einai dinato na forane panwforia kai zivagko oi idioi kai h suri amanika drosera forematakia ???? ..