12/11/08

Σας είχε λείψει?

Hellooo, gorgeous!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έλεος αφήστε τη στην ησυχια της

Α, μπα? είπε...

....μα είχα μήνες να γράψω γι'αυτήν....!

eleni είπε...

πω πω άργησα να δω οτι φοράει σουτιέν και νόμιζα οτι έχει κάνει κάτι πολύ περιέργο με το στήθος της :-S scary...

έλεος αφήστε τη στην ησυχια της!
xixixi

Α, μπα? είπε...

επίσης νομίζω ότι έχω το ίδιο τζην αλλά εμένα δε μου πέφτει:):)

eleni είπε...

StAy AwaY FRoM ΑΜy

eleni είπε...

...aNd sURi

Α, μπα? είπε...

το κατάλαβες ότι υπογράφεις με το όνομά σου ε?

eleni είπε...

Νο μΙζΕΙ ς

Α, μπα? είπε...

ωχ ωχ κι έλεγα ότι έχω αποφύγει ως τώρα το hate mail....!

eleni είπε...

A! τώρα πρόσεξα ότι έχει αλλάξει τα μαλλιά της! Ωραία είναι (σοβαρά τώρα)

Α, μπα? είπε...

Α! κι εγώ τώρα το πρόσεξα!!! (παίρνω μηδέν αλλά μάλλον επικεντρώνομαι στα παπούτσια)

Ανώνυμος είπε...

τι νεα απο αυτή την ψυχή?