25/11/08

ΜΠΛΙΑΞ ΜΠΛΙΑΞ ΜΠΛΙΑΞ

Αυτή η γυναίκα μου προκαλεί την τεράστια επιθυμία να την πλακώσω στα χαστούκια. Είναι τόσο κοινότοπη και λέει το ένα αυτονόητο μετά το άλλο και δε φτάνει που διαδίδει το βαρετό εαυτό της μέσω συνεντεύξεων, επιμένει να μας λέει πως περνάει τις μέρες της μέσω του ηλίθιου site της. Αν με ρωτήσετε γιατί το διαβάζω θα σας απαντήσω ότι μου προκαλεί μια αηδιαστικά δυσάρεστη αίσθηση που ταυτόχρονα είναι ηδονική. Δεν έχω ρωτήσει τον ψυχίατρό μου ακόμα αλλά υποψιάζομαι ότι πρόκειται για μαζοχισμό.

Διαβάστε τι γράφει για τη γιορτή του Thanksgiving που είναι την Πεμπτη για να καταλάβετε τι εννοώ:
“Thanksgiving is, without a doubt, my favorite holiday. I love when everyone comes together and celebrates the idea of gratitude, something we all mean to do every day, but seem to lose sight of most of the time. I also love the cooking – the days of planning and chopping and basting. This year, I decided to work out three variations on the traditional meal: a big group, a small gathering and a cozy dinner for two… Turkey will always be the main event of Thanksgiving (at least in my house)…”
Δηλαδή, κάνει ό,τι 305.000.000 Aμερικανοί. Ευτυχώς που δεν έχουν ανοίξει όλοι αυτοί blog για να μας πούν ότι στο Thanksgiving τρώνε γαλοπούλα.

3 σχόλια:

aura voluptas είπε...

Sorry but ...
Με " cozy dinner for two " πάει να σώσει το γάμο της ? Άμα ήταν έτσι απλά τα πράγματα χρυσσό μου ...

Καλέ Α,μπα ?, εσύ δεν έλεγες ότι χωρίζει ? Ή μήπως το κορίτσι έχει παραισθήσεις και αγνοεί την πραγματικότητα γύρω της ?

Α, μπα? είπε...

Έτσι έμαθα! Αλλά ξέρεις τι κάνουν αυτοί, παριστάνουν τους υπερερωτευμένους και μετά βγάζουν ανακοίνωση διαζυγίου και λένε πως είχαν να μιλήσου 6 μήνες. Εκτός αν εννοεί οτι θα δειπνήσει με το Εγώ της. Τότε θα χρειάζεται 3 καρέκλες για να χωρέσουν όλοι.

aura voluptas είπε...

Aχά !! :-)))