14/11/08

Tώρα οι φίλοι μου θα γελάνε, γιατί τους έχω πρήξει με το L word

Με αρκετή καθυστέρηση ανακάλυψα πριν από λίγο καιρό το the L word. Είδα σε ντε τε και τους 5 κύκλους και τώρα περιμένω με αγωνία τον 6ο που ξεκινάει στις 22 Φεβρουαρίου, αν και παραδέχομαι ότι τώρα προς το τέλος πάει λίγο προς το εξωπραγματικό το σενάριο, αν βάλουν και τη Μαφία μέσα θα φτάσουν σε τραβηγμένο σενάριο την παρακμή του Beverly Hills. That being said, επαναλαμβάνω ότι περιμένω τον επόμενο κύκλο με αγωνία. Aν κάποια πρόσωπα σας φαίνονται γνωστά, είναι γιατί στη φωτογραφία υπάρχει η Jennifer Beals (του Flashdance) και η Pam Grier (του Jackie Brown).

Σήμερα ανακάλυψα ότι εκτός από τον 6ο κύκλο ετοιμάζεται και spin off που θα λέγεται (ίσως) my Chart ή Chart (το οποίο είναι βασικό στοιχείο της σειράς, αλλά που να σας λέω τώρα) με πρωταγωνίστρια την Alice που βλέπετε από πάνω. Χάρηκα πάρα πολύ, γιατί ήταν και ο αγαπημένος μου χαρακτήρας.

Έβαλα τους φίλους μου να δουν με το ζόρι ένα επεισόδιο και κοιμήθηκαν όλοι στον καναπέ. Απολύτως στην κυριολεξία. Εκτός αυτού, με κορόιδεψαν για το γούστο μου γιατί τους είπα πως ο δικός μου έρωτας είναι η Shane, που βλέπετε από πάνω. Μα δεν είναι πολύ ωραία?

17 σχόλια:

eleni είπε...

http://www.jphpk.gov.my/English/sleeping-donald.gif

Α, μπα? είπε...

:):) αρχίσαμε...

tzagalagabugu είπε...

Εισαι αμουση. Απο τοσο υπεροχο καστ την Shane. Ε-μα!!!!
By the way, οι πρωτοι κυκλοι της σειρας τα σπανε. Στην πορεια πεφτει στο προβλεψιμο τραβηγμα απο τα μαλλια. Ποσο να κρατησει η εμπνευση?
Οι φιλοι σου που κοιμηθηκαν ειναι ακομη πιο αμπαλοι. :P

Α, μπα? είπε...

άμουση είμαι??? αυτή η λέξη δεν έχει να κανει με μουσική? όχι κακόγουστη ας πούμε?

οι φίλοι μου ελπίζω να το διαβάζουν τώρα:)

tzagalagabugu είπε...

Οντως συνηθως αναφερεται στα μουσικα γουστα, αλλα περιγραφει και τον ακαλαισθητο.
Μα ειναι δυνατον να σου αρεσει αυτος ο Γκμοχ?:P

p.s. Εχω κι εγω αμπαλους φιλους. Δεν εχουν δει arrested development, carnivale, lady vengeance, και αλλα διαμαντια..

Ανώνυμος είπε...

να ρωτήσω αν ξέρεις, η sarah shahi -carmen- επιστρέφει;;;;

tzagalagabugu είπε...

http://www.thelwordonline.com/s6_spoilers.html
με προσοχη ειναι το spoiler section.

Α, μπα? είπε...

ΓΚΜΟΧ Η SHANE?
δεν σας καταλαβαίνω καθόλου!
αα δεν διαβάζω spoiler με τίποτα

aa-duck είπε...

Α μπα?-No shit, αυτό καταντάει χόπλεσ, που λέτε κι εσείς οι Χολιγουντιανοί, ακόμη και στα κορίτσια σου αρέσουν τα αγόρια
:PPPPPPPP

kyv είπε...

Λοιπόν για να αποκαταστήσω την τιμή των φίλων ήταν 1:00 το βράδυ όταν μας πήρε ο ύπνος και ΔΕΝ ήταν βλέποντας το επισόδιο(που μας κράτησε ξύπνιούς) αλλά περιμένοντας τη δεύτερη πίτσα!

Α, μπα? είπε...

aa-duck, μάλλον τελικά δεν είμαι λεσβία:)

kyv, σ'ευχαριστώ για την αποκατάσταση! συμφωνώ!!

KAPAMAROU & SIA είπε...

Λοιπόν, για να αποκαταστήσω την τιμή της Shane, H Shane είναι ο πιο σεξυ άντρας μηδέ του Jude Lo εξαιρουμένου. Και δεν περιορίζω την άποψη στα στενά πλαίσια της οπτικής αυταπάτης που προσφέρει η τηλεόραση.

Μόνο να ακούσει κανείς τη Shane να μιλάει, και να μιλάει, και να μιλάει, και να μιλάει και ζζζζζΖΖΖΖΖΖΖζζζζζζζζζΖΖΖΖΖΖ.......

Α, μπα? είπε...

Ε δε μιλάει μόνο η Shane, κάνει κι άλλα...αλλά εσύ κοιμόσουν!:):)

Ανώνυμος είπε...

http://theroadbeststraddled.blogspot.com/2008/11/if-looks-could-kill-your-other-mom.html
Episode recaps... στις τελευταίες σαιζόν η περιγραφή ήταν καλύτερη από το ίδιο το επεισόδιο!

btw η Alice(λατρεμένη) θα συνεχίσει μετά την 6η season με L Word spinoff ονόματι the chart που θα γυριστεί στο Λονδίνο :)

Α, μπα? είπε...

ανώνυμε, τι ωραίο αυτο το λινκ!

αλλά με στενοχώρησες. Δε διάβασες το δικό μου ποστ? Με αφορμή την Alice και το spin off το έγραψα!

misery είπε...

ahem... βρε Α, μπα?, η έμφαση ήταν πως θα γυριστεί στο Λονδίνο! :p
To blog σου είναι η βίβλος μου, προσκυνώ!
Με την ευκαιρία συγχαρητήρια για τα 1000+ posts!

Α, μπα? είπε...

Ωωωωω...συγνώμη συγνώμη!!!
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!