1/12/08

Έχω να σας κάνω μια συμφέρουσα πρόταση

Λοιπόν έμαθα ότι ο Nicholas Cage πουλάει το διαμέρισμά του στη 5th Avenue της Νέας Υόρκης για 10 εκ. δολάρια. Παραδόξως δεν είναι πολύ κιτς, ίσα που το λες και ωραίο και έχει πολύ ωραία θέα. Η κάτοψη μόνο δεν με τρελαίνει ακριβώς.
Δηλαδή, το play room που δεν έχει φυσικό φωτισμό και είναι προσβάσιμο από παντού τι το κάνεις? Και έχει και αυτό το ημιανεξάρτητο διαμέρισμα που επίσης, τι το κάνεις? Δεν έχω και τόσο συχνά φιλοξενούμενους.

Επειδή όμως το Α, μπα? έχει τις λύσεις για τα πάντα, θα σας σώσει από μια λάθος επένδυση. Με λιγότερα λεφτά παίρνετε διαμέρισμα στο 56 Leonard, ένα κτίριο των Herzog & de Meuron που δεν έχει χτιστεί ακόμα, αλλά μπορείτε να το αγοράσετε από τα μπετά (αν και δεν έχει μπετά). Είναι φτηνότερο κατά 300.000 δολάρια και βρίσκεται στη Tribeca. Μη μου πείτε ότι δεν είναι καλύτερη αγορά!

επίσης, είναι μεγαλύτερο και κατά τη γνώμη μου έχει καλύτερη κάτοψη

Άντε, σας έσωσα πάλι!

6 σχόλια:

Citronella είπε...

Γι αυτο σε διαβάζω ανελλιπώς α-μπα! Τώρα ξέρω επιτέλους πού να επενδύσω αυτά τα ψιλά που μού περισσεύουν:)

Α, μπα? είπε...

ευχαρίστησίς μου, αλλά δώσε προσφορά γιατί αλλιώς θα το πάρω εγώ

Θράσος είπε...

ναι, αλλά σκέψου ότι αυτά τα 300.000 που θα γλυτώσω από το σπίτι του Νικόλα, εδώ πρέπει να τα δώσω σε κουρτίνες!!!
Να σκεπτόμαστε,α-μπα!!!!

Α, μπα? είπε...

μα γιατί να βάλεις κουρτινες εκεί βρε θρασος ποιος θα σε δει εκεί πάνω?

Θράσος είπε...

μαρί, α,μπα?, ο ήλιος!!!!ο ήλιος

Α, μπα? είπε...

καλέ βάλε μόνο στο υπνοδωμάτιο! στον καναπέ κοιμάσαι? εκτός κι αν βάλεις στο υπνοδωμάτιο κουρτίνες 300.000 δολαρίων