2/12/08

Κοντά στο βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα, αλλά τζήζους

Αν έχετε διαβάσει το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ (αν όχι να το κάνετε, είναι πολύ ωραίο) θυμόσαστε ότι για καλύτερή της φίλη στο σχολίο αναφέρει μια Jacqueline van Maarsen? Μην ανησυχείτε, κανείς δεν το θυμάται.

Αυτή η κυρία λοιπόν αποφάσισε μετά τόσα χρόνια να γράψει βιογραφία με τη ζωή της με την Anna Frank. Δεν ξέρω αν λέγεται βιογραφία εφόσον τη γνώρισε 7 χρονών και ήταν φίλες μέχρι τα 9. Οι πληροφορίες είναι του στυλ "μου είπε ότι είμαι η καλύτερή της φίλη" και "μία φορά, στο κρυφτό, με κάρφωσε". Δεν ξέρω τι συμπεράσματα μπορούν να βγουν εκτός από τον τυχοδιωκτισμό της συγγραφέως.

Τώρα που το σκέφτομαι, έχω ένα φίλο που ένας φίλος του ήταν σε διπλανά σχολεία με τον Χάρη Σιανίδη. (Ξέρω από έλληνες σελέμπριτι, ορίστε) Ίσως βγαίνει ένα βιβλιαράκι απ'αυτές τις πληροφορίες.

16 σχόλια:

googoomucks' 3d είπε...

ήξερα ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε ένα τύπο, που ήξερε!!!!

Α, μπα? είπε...

κοίτα να εξασφαλίσεις την αποκλειστικότητα!!!

eleni είπε...

Μα τι λες τώρα; Ποιος τον χέζει τον σιανίδη; εδώ ξέρεις άνθρωπο που ήταν σερβιτόρος στη βανδή (σερβιτόρος στη βανδή!!!!). Το best-sellerακι σε περιμένει!

Α, μπα? είπε...

ΚΑΛΕ το είχα ξεχάσει αυτό!! καλά λες!!

Θράσος είπε...

εγώ είδα στη στοά του ΤΙΤΑΝΙΑ τον Χρήστο Λούλη...
επίσης στο καφέ μια φορά ήταν απέναντι μου η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους
και τέλος στο λύκειο στο διάλλειμα μας μοίραζε προφυλακτικό ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος-ο εθνικός μας σταρ.
τι να πρωτογράψω ο έρημος;

Α, μπα? είπε...

το συζητάς? φυσικά το τελευταίο!
τυχερέ! σε ποιο Λύκειο πήγαινες?

KAPAMAROU & SIA είπε...

O φίλος του φίλου όχι μόνο πήγαινε σε διπλανό σχολείο με το Χαρούλη τον Γατούλη αλλά συνταξίδεψε και μαζί με την Έλενα Παπαρίζου από τη Χίο στην Αθήνα. ΠΟΣΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ?

Α, μπα? είπε...

ε τώρα Έλενα Παπαρίζου? τι το ενδιαφέρον έχει αυτή?:)

aura voluptas είπε...

Ο Βαλάντης ήταν στην παρέα μου στα φοιτητικά μου χρόνια .
Το Νόμπελ είναι δικό μου και πίσω όλοι !!! :-)))))

eleni είπε...

και πάνω που είχα αρχίσει να κομπλάρω που δεν ξέρω κανέναν γνωστό θυμήθηκα ότι είχα διπλανή στη Β' Δημοτικού τη Βάλια Κακούτη (Σταρ Ελλάς 2005(?)). Τι κερδίζω?

Α, μπα? είπε...

έλα βρε ελένη, ποια είναι αυτή???από το μυαλό σου το έβγαλες έτσι?

eleni είπε...

οχι οχι αλήθεια!

Α, μπα? είπε...

εντάξει ο Βαλάντης μετράει περισσότερο.

ouf! είπε...

eleni η Βάλια Κακούτη τα είχε για μια βδομάδα με τον Νίκο Αλιάγα έτσι αυτόματα ανεβαίνουν οι μετοχές της και οι πωλήσεις του βιβλίου σου - θέλω ποσοστά! ;-)

εγώ μια φορά είδα σε ένα θέατρο (ως θεατή) τον Αλέξη Γεωργούλη, δηλαδή είδα παράσταση με τον Αλέξη Γεωργούλη, μετράει;

Α, μπα? είπε...

εμμμμ αν δεν έχεις κάτι καλύτερο...

eleni είπε...

γαμώ! αλλά ποσοστά δεν δίνω! :-D