13/1/09

Ax, που το'χα το μυαλό μου όταν έπρεπε

Αυτή η ασχημούλα δεν είναι διάσημη ακόμα αλλά προβλέπω να γίνει. Την λένε Natalie Dylan και αποφάσισε να θέσει ό,τι πολυτιμότερο έχει σε δημοπρασία. Ναι, την παρθενία της. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ότι αυτό είναι κάτι το σπουδαίο, μη με ρωτάτε γιατί, δεν έχω ιδέα (έχω, αλλά μου ανεβαίνει η πίεση και δεν είναι του ύφους του μπλογκ). Για την ακρίβεια, δέκα χιλιάδες άντρες συμμετείχαν ως τώρα και το ποσό έχει φτάσει τα 2.5 εκατομμύρια δολάρια!

Η νεαρή επιχειρηματίας είναι πρόθυμη να υποστεί όλα τα ιατρικά τεστ που αποδεικνύουν το γεγονός κι ευτυχώς, γιατί δεν θα ήθελα να κοροϊδέψει κάποιον αθώο. Το ρομαντικό γεγονός θα λάβει χώρα στο ευγενές Bunny Ranch στη Νεβάδα όπου η πορνεία είναι νόμιμη.

Για κάτσε μια στιγμή. Γιατί είναι πορνεία αυτό? Το κορίτσι λέει πως χρειάζεται τα λεφτά για να πληρώσει τις σπουδές της.

Λοιπόν , κυρίες, για να ξέρετε τι ευκαιρία χάσατε-αλλά με έναν καλό γιατρό, μπορείτε πάντα να ξανακερδίσετε.

6 σχόλια:

eleni είπε...

2,5 ΤΙ?????
καλά, τόσο σπάνια είναι η παρθενιά πλέον;;;

googoomucks' 3d είπε...

πόσων χρονών είναι?

marl(t) είπε...

einai 22 kai fisika mi gelieste, prokeitai gia ti mariana ntoubli ton usa. Apolitos paranoiki kai etoiki na bgei sto gyali me kathe kostos xeftilas. I leptomereia tis ipothesis einai pos sto simbolaio (den xero ti exei kanei) iparxei oros pou tis epitrepei na dialexei oxi autn pou tha dosei to megalitero poso aparaitita alla tha tis kanei kai koukou. Voliko, de leo...To kalitero omos to petaxe i tyra banks stis opoias to show ekane ti barigdoupi anakoinosi i neari. tis leei :"are you sure you are a virgin?Because you don't look like a virgin, I mean you are hot!" Exigisi 1: logiko, vlepeis oles oi ginaikes einai mpaza alla molis xasoun tin parthenia tous omorfainoun automata. As thimithoume exallou pos i tyra egine montelo sta 14 tis opote balte me to nou sas. Exigisi 2: mono oi omorfoi kanoun sex se auto ton kosmo. Apolitos logiko episis. Kai meta apo olo auto to katevato tha ithela na sou zitiso mia xari, kapoia stigmi na grapseis kai gia to Rock Of Love with Bret Michaels pou einai to agapimeno mou reality show kai nomizo i apoliti decadance.

nineta είπε...

Λατρεμένη μου Α,Μπά?

Βασικά διάβασα οτι η
κοπελίτσα εμπνεύστηκε
από τη μεγαλύτερη αδερφή
της,η οποία για να καταφέρει
να τελειώσει το πανεπιστήμιο-
κολλέγιο(σκατά,δε θυμάμαι!)
εκδιδόταν επί 3 εβδομάδες.

Τωρα,το ίδιο είχαν επιχειρήσει
την προηγούμενη χρονιά 2 Σουηδές
(αν δε με απατά η μνήμη μου) και
καταδικάστηκαν για πορνεία.

+plus!!

Παρακαλώ να μεταφραστεί στα
αγγλικά και να σταλεί στη νεαρά
παρθένα:

-Χρυσό μου η παρθεοραφή "πιάνει"
μία,άντα δυο φορές.

Δεν είχατε εσείς σήριαλ με
μπαλαμό και γύφτισα,πού να τα
μάθεις??



Φιλί:))

Α, μπα? είπε...

eleni μααα γι'αυτό λεω που είχα το μυαλό μου όταν έπρεπε:)

marl(t) αυτά είναι τα καλά του να μένεις στην Αμερική!βλέπεις το rock of love? πρέπει να είναι το χειρότερο απ'ολα, δεν το έχω δει εκτός από κάτι κλιπ στο youtube και φαίνεται διαστημικά εξωφρενικό. θα πρεπει να δω λίγο περισσότερο, αν δεν με παρατήσουν τα μάτια μου με αγανάκτηση

nineta γεια σου!αυτό σημαίνει ότι στη Σουηδία η πορνεια είναι εκτός νομου? μπα!
και η αδερφή της τελικά?έγινε πυρηνικός γιατρός που ονειρευόταν πάντα?

yet another είπε...

εχει πατουσα νουμερο 50? η μου φαινεται???