27/1/09

Ήταν ποτέ της μόδας να φοράς ζιβάγκο μέσα από το πουκάμισο?

12 σχόλια:

googoomucks' 3d είπε...

φυσικά! στο δημοτικό που σε εντυνε η μαμά σου!!

Α, μπα? είπε...

α ναι!!! στο δημοτικό! ρε που το θυμήθηκες! νομίζω ότι λέω και ποίημα ντυμένη ανάλογα

googoomucks' 3d είπε...

ε ήταν τόοοσο trendy τότε!!όλοι έτσι ήταν ντυμένοι!!
κι από κάτω τζην και πάπιες!

Α, μπα? είπε...

τι είναι οι παπιες? κάτι μου θυμίζει αλλά...

googoomucks' 3d είπε...

τα timberland κίτρινα μποτάκια ως τον αστράγαλο
http://www.timberland.com/product/index.jsp?productId=1776446&cp=1779791.1761081.1761136&parentPage=family
όοοοολοι τα φόραγαν!!!

Α, μπα? είπε...

ΑΑΑΑ ΝΑΙ ΡΕ! αυτό όταν ήταν της μόδας ήμουν γυμνάσιο μην πω λύκειο
αλλά ΠΟΤΕ ΜΟΥ δεν τα φόρεσα, πάντα απαίσια μου φαινόταν

ethanandthecity είπε...

Οι άνθρωποι δεν ντύνονται έτσι. Τα androids ναι

googoomucks' 3d είπε...

κι εγώ είχα το αντίστοιχο (και όχι timberland) σε καφέ..
somehow το κίτρινο ήταν too much και πανάκριβο

Α, μπα? είπε...

ήθαν, my point exactly

googoo ναι ήταν πανάκριβα! τώρα βλέπω κάνουν μόλις 150 δολάρια, είδες η παγκοσμιοποίηση?:):)

googoomucks' 3d είπε...

ε λίγο η παγκοσμιοποίηση, λίγο που έπεσε το δολλάριο, λίγο που η ντοματούλα κάνει 3ευρώ, ξαφνικά αλλάζουν τα μεγέθη...
αλλά και πάλι, δεν είμαστε πια 15, ούτε αυτά είναι της μόδας, οπότε...

Stratos Bacalis είπε...

Ήταν πολύ ιν τέλη 50'ς αρχές 60ς στους μποέμ και τζαζ κύκλους - λέτε να προσπαθεί να το παίξει κουλτουριάρης? αχαχαχαχααχα

Α, μπα? είπε...

:))))