16/1/09

Δεν έχω ανάγκη από άνθρωπο, από πατέρα έχω



θενκς enteka

14 σχόλια:

nineta είπε...

Α.Μπα? μου δεν το είδα όλο,
αλλά το μαλλί του Δελαπόρτα
είναι ΙΔΙΟ με της Ρένας Παγκράτη
(είναι φάση το αγόρι/είναι φάση
είναι φάση το παιδί/το παιδι)


Έχω πέσει στα πατώματα και
χτυπιέμαι.ΘΕΑ!

Flonsavardu είπε...

θυμάσαι τι σου είχα πει και για το "jizz in my pants"; απλά σε ευχαριστώ και σήμερα! πέθανα στα γέλια!!

enteka είπε...

καλός κι ο δελαπόρτας ως γιος, αλλά η ερμηνεία του πατέρα αξίζει ένα χρυσό βατόμουρο.

googoomucks' 3d είπε...

πρόταση για αλλαγή τίτλου:
"γιατί ο δελαπόρτας το γύρισε στη συγγραφή"

ps. δεν πιστεύω να εμπαίζει κανείς το τρις-μέγιστο ταλέντο του??

googoomucks' 3d είπε...

α επίσης, από ποια ταινία είναι?

aura voluptas είπε...

" ... παιδιά που τα πέταξαν οι γονιοί στο δρόμο ... " . Δεν έχω λόγια, μόνο δάκρυα ( από γέλια ).

Και όσκαρ και βατόμουρα και ανανάδες και όλα τα φρούτα ( ΚΑΙ για τον τρόπο που πίνει από το μπουκάλι ) !!!

Thanks enteka και Α,μπα ? !!

Ανώνυμος είπε...

επιτέλους, κάποιος το'πε: ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ. Χρυσή φρουτιέρα και από μένα!!

Υ.Γ. βαρέθηκα να είμαι Ο/Η Ανώνυμος, πρέπει να βρω ένα nick κι εγώ...

Α, μπα? είπε...

παιδιά, τα συγχαρητήρια στον έντεκα, έχει πολύ υλικό το θέμα το ομολογώ

ανώνυμε, κανόνισε

spirou είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ειμαι πολυ περηφανη.
δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα εδω στηριχτηκε ο αλμοδοβαρ για να φτιαξει το "ολα για τη μητερα μου". ειναι φως φανάρι. προκειται περι καθαρης αντγραφης, μονο που πηγε να θολωσει τα νερα κ αντι να βαλει το παιδί να αναζητα τον πατερα του στις πιατσες κ τα πορνεια εβαλε τη μανα. πραγματικα ως ποτε νομιζε ότι το ψεμα του θα εμενε ατιμωρητο;
προτεινω να σηκωθουμε συσσωμοι και να διεκδικήσουμε την επιστροφη του οσκαρ που μας πηρε μες απ τα χέρια. viva la revolucion siempre!

Ανώνυμος είπε...

επισης ειμαι πολυ περηφανη γιατι για πρωτη φορα αφησα σχολιο στην α μπα. τοσο καιρό διαβαζω τα δικα της και των υπολοιπων. φαντασου ποσο ειχα εξοργιστει με τον πεδρο. μ επνιγε το δικιο!

Α, μπα? είπε...

επίσης, όλοι οι ανώνυμοι του α,μπα, αποκτήστε ενα nick επιτέλους!

όσο για την παραατήρηση για τον Αλμοδοβάρ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ μα πως δεν το καταλάβαμε!

ethanandthecity είπε...

Δεν ήξερα ότι στα 80ς η Αλέκα Κανελλίδου μεταμφιέζοταν σε Μάκης Δελαπόρτας

Α, μπα? είπε...

XAAAXAAAAAA!