28/1/09

Αχ καλέ, μας ξεγέλασες

Ο Joaquin Phoenix (πάντα κοιτάω στο google πως γράφεται αυτό) μας αποκάλυψε ότι η μουσική του καριέρα δεν ήταν αλήθεια αλλά μια φάρσα. Για την ακρίβεια όχι μια φάρσα αλλά ένα 'art project' στο οποίο θα παρίστανε ότι του έχει στρίψει και στη συνέχεια ότι αποφάσισε ότι είναι ο επόμενος λευκός ράπερ.

Ώστε art project. Η δικαιολογία δεν είναι πολύ κακή, αν αναλογιστούμε το ανέκδοτο με τον εραστή στην ντουλάπα*.

*για όσους δεν ξέρουν το ανέκδοτο: ο σύζυγος γυρνάει νωρίτερα σπίτι, η σύζυγος κρύβει τον εραστή στην ντουλάπα. Ο σύζυγος ανακαλύπτει τον εραστή και του λέει "τι κάνεις εσύ εδώ?" για να λάβει την απάντηση:"περιμένω το τρένο." Ο σύζυγος λέει "καλά, δε μπορούσες να βρεις τουλάχιστον καλύτερη δικαιολογία?" και ο εραστής απαντά: "έλα εσύ στη θέση μου, κι αν μπορείς, βρες καλύτερη δικαιολογία!"

6 σχόλια:

ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Ελπίζω να συνέλθει τώρα και να κάνει καμιά ταινία... Μου έλειψε!

Αα, να κάνει και δίαιτα πλιζ!

spirou είπε...

Πάλι καλά να λες.
Πάντως εμένα ετσι μ'αρέσει,με τα τωρινά του κιλά.

Α, μπα? είπε...

με τα τωρινά του κιλά???

ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Εγώ πάλι τον προτιμώ όπως ήταν στο Walk The Line! Και γ**** το τεκνό! Στη σκηνή δε που πρωτομιλάει με την Reese, Παναγία μου, τι βλέμμα!

ΥΓ: Συγνώμη, Xenu!

Α, μπα? είπε...

:):))) έτσι μπράβο...

ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

:D ευχαριστώ!