23/2/09

To A, μπα? σας πάει στα παρασκήνια: το πάρτυ του Vanity Fair


Τα Όσκαρ ήρθαν, έφυγαν κι επιτέλους μπορούμε να ησυχάσουμε, γνωρίζοντας τι πιστεύουν 6000 άνθρωποι που είναι κυρίως ηθοποιοί, έχουν γίνει μέλη μετά από πρόταση άλλου μέλους και όχι με κάποια κριτήρια οπότε η λέξη "Ακαδημία" είναι ένα ανέκδοτο που δεν ενοχλεί πολλούς. Το γεγονός ότι όποιος κέρδισε θα τριπλασιάσει τα εισοδήματά του του χρόνου με κάνει να χαίρομαι για λογαριασμό τους όσο χαίρομαι όταν παίρνει μια ομάδα το πρωτάθλημα δηλαδή καθόλου. Όπως λέει και ο Seinfleld, "ΤΗΕΥ won, you watched."

Είχα όμως κι εγώ τις αδυναμίες μου, η μία από αίσθηση δικαιοσύνης, η άλλη λόγω ξινίλας. Κατά διαολεμένο τρόπο πραγματοποιήθηκαν και οι δύο επιθυμίες μου. Η Penelope σήκωσε την κούπα και η Angelina όχι.

Και για να συνεχίσουμε με τον άρτο και τα θεάματα για κάτι που δε μας αφορά ούτε στο ελάχιστο, σας παρουσιάζω φωτογραφίες από το after party του Vanity Fair που νομίζω ότι είναι το καλύτερο, και όποιος καταλήξει στ' άλλα είναι loser και να κάτσει μόνος του και είναι κάπως uncool.

Κάποιος είπε ότι η Natalie Portman ήταν η πιο ωραία. Πράγματι ήταν μια κούκλα αλλά η φωτογραφία από το πάρτυ δεν το πολυδείχνει. Εδώ είναι σαν κρεμάστρα που γέρνει.

Αυτούς ποιος τους κάλεσε?

Η πεποίθηση ότι το μπλε δεν πάει με το μαύρο έχει καταργηθεί φέτος. Κυκλοφορούν φήμες ότι αυτοί συζητάνε γάμο, αυτό είναι πιθανό όσο να πάρω εγώ το Νόμπελ Λογοτεχνίας του χρόνου, άρα όχι και τόσο απίθανο.

Η Jennifer βλέπει πρώτη φορά από κοντά αληθινή ηθοποιό και είναι πολύ χαρούμενη.

"Πάρτο εσύ, χρυσό μου, εγώ τα έχω στο σκρίνιο και σκονίζονται τόσα χρόνια."

Η Madonna -πάει με όλα- είχε το δικό της πάρτυ που είχε διοργανώσει με την Demi Moore αλλά έκανε κι ένα πέρασμα από το VF για να τρομάξει τον κόσμο με τα μπράτσα της. Όλοι έλεγαν ότι θα εμφανιστεί με τον Χριστό για να τον ανακοινώσει ως επίσημο boy toy αλλά ίσως αυτός προτίμησε να παίξει playstation.

8 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

σχολιασμός από κάτω προς τα πάνω:
εδώ η μαντόνα είναι σαν τη σάρον στόουν.
η μέρυλ είναι μια θεά, θα μου πεις σιγά το νέο.
το μπλε με το μαύρο ταιριάζει βέβαια!
η νάταλι επίσης είναι μια ημίθεα.
η πενέλοπε είχε γαμάτο ευχαριστήριο λόγο και είναι και αυτή γαμάτη και τη συμπαθώ πολύ.
τέλος η έιμι άνταμς επαιξε στην αμφιβολία την κωλομαγεμένη (enchanted) καλόγρια. και δεν θέλω αντιρρήσεις επί αυτού.

Flonsavardu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aura voluptas είπε...

Έχω προβληματιστεί με τη Μαντόνα ... Πάντως σ'αυτή τη φωτογραφία λες και θα ορμήξει να μας δαγκώσει !

Η Πόρτμαν είναι υπέροχη και χρειάζεται επειγόντως μια πολύ καλή ταινία .

Πολύ, πολύ ωραίες φωτογραφίες ! Λες και ήμουν εκεί ! Ευχαριστούμε !

( το μαλλί της Ρις είναι χάαααλιααα ... )

tzagalagabugu είπε...

Το μπρατσο της Μaddy δεν με φοβιζει πια.
Ειδα πιο πανω της Jennifer. Ποσο πατος.

Naf είπε...

κι αυτό το μαλλί (της Μαντόνα)πλέον δέν θέλει μια αναννέωση;;

Α, μπα? είπε...

aura, ευχαρίστησίς μου

το μαλλί της madonna μου άρεσε εδώ που είναι ανέμελο

eleni είπε...

η κέιτ γουίνσλετ είναι και γαμώ τα παιδιά, αλλά δεν κερδίζει το βραβείο χειρότερου χαμόγελου έβερ;

Η φώτο με τη Κυρία και τη τζένιφερ δεν είναι σα να βάζει η τζένιφερ χέρι στη Κυρία;

Α, μπα? είπε...

νομίζω η aniston έχει χειρότερο χαμόγελο (λόγω σαγονιού)