3/3/09

Πω πω, πολύ πρωτότυπο σενάριο και ειδικά για τη συγκεκριμένη ηθοποιό



Η Brangelina γυρίζει ταινία στην οποία είναι κατάσκοπος με διαφορετικές ταυτότητες και μετά εμείς δεν ξέρουμε ποια είναι η αλήθεια γιατί είναι μπερδεμένα και αντικρουόμενα τα στοιχεία και μετά πυροβολεί με μεγάλα όπλα και την κυνηγάνε όλες οι μυστικές υπηρεσίες του κόσμου αλλά αυτή είναι γάτα και βγαίνει βρεγμένη από το ντουζ κι έχει ένα κάρο τατουάζ πω πω γουάου! μα τι πολλλά τατουάζ και ΖΖΖΖζζζζζζζζζζζζζζ........

13 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

δεν νομίζω ότι οι άντρες θα έχουν την ίδια άποψη μαζί σου όταν βγαίνει από το ντους... (αν και τον κώλο της τον θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο)

sakafiora είπε...

symfwnw!
nisafi pia!

TRASHME είπε...

ΧΑΣΜΟΥΡΗΤΑΑΑΑΑΑ...........

googoomucks' 3d είπε...

αχ μη...μόλις γύρισα απ τη δουλειά!!είμαι πτώμα ακόμη!!

Viv είπε...

αυτό που όπως και να κάνει το μαλλί της πάει φουλ εμένα με νευριάζει πιότερο! όσο για το είδος ταινίας, αάμα βρεις παιδί μου από πού έρχονται τα λεφτά, τ' αφήνεις;; Δεν τ' αφήνεις! Σαν τον Τζούμα με τα ραδιοφωνικά ένα πράγμα! Εγώ μαζί τους είμαι, μακάρι να με πλήρωνε και εμένα κάποιος να κάνω αυτό που ξέρω καλά, ξανά και ξανά...
Αλλά, για να γυρίσω στο μαλλί, έξαλλη, άκου να της ταιριάζουν όλες οι κουπ!

Α, μπα? είπε...

flonsavardu κουκλάρα είναι, αλλά άλλη ταινία που κάνει τον action hero δε βλέπω

η sakafiora συμφωνεί βλέπω! και η trash me

googoomucks' αχ σόρι!:)

viv μα είναι πανέμορφη και το προφιλ της είναι σαν ψεύτικο, τρομερή ομορφιά. είναι όμορφη και ζάμπλουτη. Αλλά μου τη σπάει:)

Ανώνυμος είπε...

eleos brangelina!!!!!
eleos as kani ala 120 pedia ke as katsi spitit tis i pampluti ;-))))
(ine kukla ala mu t idini ki emena)

Α, μπα? είπε...

στην αρχή διάβασα "είμαι κούκλα αλλά μου τη δίνει κι εμένα" το οποίο θα είχε επισης πλάκα:):))

Θράσος είπε...

και είναι στεναχωρημένη γιατί δεν μπορεί να βρεί γκόμενο να την ανέχεται με τη δουλειά αυτή που κάνει, αλλά επειδή έχει μεγάλη καρδιά σώζει όλο τον κόσμο εκτός από την Jennifer Aniston-είπαμε πόσο μεγάλη καρδιά να έχει-και η ταινία τελειώνει με τρόπο που μας δείχνει ότι θα υπάρχει sequel.

Α, μπα? είπε...

αχ βρε θράσος, πρέπει να αφήνεις πιο συχνά σχόλια

Lila είπε...

Η γκόμενα σε σχέση με μερικά χρόνια πριν έχει ασχημύνει αρκετά μπορώ να πω, εμένα το προφιλ της δε μου αρέσει καθόλου γιατί μου βγάζει κάτι ψεύτικο. Φλερτάρει με την ανορεξία και αυτό το στυλάκι το αποστεωμένο είναι απωθητικό και για εμένα καθόλου αξιοζήλευτο ώστε να τη θαυμάζω κιόλας.....

Ανώνυμος είπε...

fadazese a mpa mu na tin ixa di ki ego brangelina!!!"den adexo tosi omorfia"den exo kathreftes spiti mu giati me zilevo"ke to korifeo "i omorfia ine katara"axaxaxxaxaxaxaxxaxaxaaxax
ise katapliktiki pados ena megalooooo braaaaaaaaaaaaavooooooo
se sena a mpa oxi stin malakobragelina

Α, μπα? είπε...

λιλα η αλήθεια είναι ότι το αποστεωμένο είναι κάπως τρομαχτικο

ανώνυμη σ'ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!! πάρα πάρα πάρα πολύ!!! (i'm a sucker for compliments!)