21/3/09

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Η δόξα αυτής της αποκλειστικότητας ανήκει αποκλειστικά σε μένα:




Τη μέρα του St Patrick (17 Mαρτίου) έγινε η τεράστια παρέλαση στην 5η Λεωφόρο που κράτησε πάνω από 5 ώρες κι έτσι εξηγούνται τα πράσινα T-shirts στο φόντο. Πρόκειται για μία μέρα όπου όλοι είναι Ιρλανδοί. Εμείς πήγαμε στο Rockefeller Center για να ανέβουμε στην κορυφή του ουρανοξύστη που είναι εκεί (η θέα από άλλο κόσμο, αλλά δεν είμαστε το Travel Channel). Πίνοντας καφέ στην πλατεία δίπλα στο γνωστό παγοδρόμιο, είδαμε μια κάμερα, ένα φως και 3-4 άτομα που έκαναν κάποιο γύρισμα. Ρίξαμε μια ματιά να δούμε αν υπάρχει υλικό για Α, μπα. Εκείνη τη στιγμή μιλούσε ένας ξανθός με κόκκινο πρόσωπο και κιλτ που εμένα δε μου θύμιζε τίποτα, ενώ οι υπόλοιποι επέμεναν ότι είναι ηθοποιός. Συζητώντας αν αξίζει τον κόπο να ρεζιλευτώ για να τον βγάλω φωτογραφία, το σατανικό μου μάτι πρόσεξε την κοπέλα που καθόταν δίπλα με τακουνάρες 25 εκατοστά. Το λαγωνικό μέσα μου γρύλισε για λίγο μέχρι που αναφώνησα:" Η κοπέλα είναι η διάσημη!" Οι φίλοι μου με κοίταξαν ανέκφραστα. "Ποια είναι?" Μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα να θυμηθώ, αλλά το θυμήθηκα:" Η Maria Menounos!"

Αυτό πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση ενός τετάρτου με εμένα να προσπαθώ να τους πείσω γιατί έλεγαν ότι "απλώς είναι μια χαριτωμένη κοπέλα", "η Maria είναι πιο λαμπερή", "η Menounos είναι πιο ψηλή" (?) με αποκορύφωμα το επιχείρημα ότι "έχει μαύρα μαλλιά ενώ αυτή όχι". Εγώ έλεγα ότι τα φλας και τα φώτα αλλάζουν πολύ τα πρόσωπα, ότι κι αυτή άνθρωπος είναι και θα τη βγάλω φωτογραφία και θα το βάλω στο μπλογκ και δικαιωθώ από τους αναγνώστες. Μου πρότειναν να το αποδείξω μιλώντας της ελληνικά και λέγοντάς της κάτι σαν "Μαράκι, μιλούσα με το Σάκη τις προάλλες και είπε αν σε δω να σου στείλω χαιρετίσματα" αλλά δε χρειάστηκε. Κατάπια τη ντροπή μου και έβγαλα μια μακρινή φωτογραφία. Λίγα λεπτά μετά όμως, κόσμος μαζεύτηκε γύρω της και άρχισαν οι φωτογραφίες καταιγιστικά. Δεν ξέρω τι λέει αυτό για την παρέα μου, αλλά έτσι πείστηκαν.

2 σχόλια:

googoomucks' 3d είπε...

αυτό για την παρέα σου λέει ότι δε σε διαβάζουν αρκετά!!και θα έπρεπε!!
το κοινό της α, μπα? τους λοιδωρεί!!!

Α, μπα? είπε...

πες τα πες τα!!