11/3/09

H Sarah Jessica Parker βγάζει καινούριο Sex and the City και θα μας το υπενθυμίζει τους επόμενους 6 μήνες με τα ασυνάρτητα ρούχα που θα φοράει

Για να εξηγούμαστε, μου ψιλοαρέσει το σύνολο. Με ενοχλούν λίγο τα γάντια-καλσόν, αλλά δε μπορώ να μη θαυμάσω το σώμα της και το πόσο ωραία εφαρμόζει το φόρεμα, του οποίου χρώμα ταιριάζει με τα μαλλιά της. Αναρωτιέμαι αν το παράξενο ζώο που φοράει στους ώμους της είναι απαραίτητο αλλά κατά κάποιο τρόπο ταιριάζει με τα γάντια και τα παπούτσια Και πάλι καλά, αν το σκεφτείς. Διότι η αμφιθυμία μου γίνεται ξεκάθαρη απόρριψη σ'αυτή την περίπτωση:

Αν ένα ζώο βαρύνει την κατάσταση, 2 διαφορετικά το ένα πάνω στο άλλο σε συνδυασμό με φόρεμα τσίτι των 5 ευρώ με κάνει να τη λυπάμαι. Μπορεί πάλι να φταίει η παράνοια στα μάτια της, δεν ξέρω.

10 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

ΡΕ δεν είναι ωραία η σάρα τζέσικα πάρκερ. Πόσες φορές θα το πω; (το συνόλο though καλό ήταν) αλλά μην ξανακούσω για το σώμα της. πλιζ!

Α, μπα? είπε...

για τη φάτσα δε λέω, αλλά για το σώμα γιατί, είναι αδύνατη και γυμνασμένη (και σαραντα βάλε χρονών)

Flonsavardu είπε...

χμ. άντε i ll give you that.

Κακίστρω είπε...

κάπου είχα διαβάσει ότι το πρόσωπό της Sarah μοιάζει με πατούσα!

Χαχα πόσο δίκιο είχε εκείνος που το είχε πει!

Το τσιτάκι καλό...το πατούμενο όμως ακόμα καλύτερο

Α, μπα? είπε...

εγώ να σας πω την αληθεια, τη βρίσκω όμορφη

Viv είπε...

Καλά, όλες αυτές δεν παθαίνουν αυτό που παθαίνω εγώ τύπου ντύνομαι υπερπαραγωγή και μετά αισθάνομαι τόσο αβολά ώστε να αρχίσω να βγάζω (κολιέ, τακούνια, γάντια) για να καταλήγω να (ξανα)βγαίνω με το τζην μου; Γιατί αν δεν το παθαίνουν μην ξανακούσω ότι το στιλ είναι θέμα άνεσης! Δηλαδή με ποιά λογική σοθ κάνει καρδιά να βγεις έξω από πονάς, (πεινάς) (δεν flat-άρει η κοιλιά άμα έχεις φάει βραδινό, να τα λέμε κι αυτά) κρυώνεις, έχεις ζωστεί μία στενή anaconda και κουβαλάς και ακόμη ένα πτώμα στον ώμο! Άσε με αγάπη μου! Ας τα έχω όλα στη ντουλάπα και ας (ξανα)βγαίνω με το τζην μου!

Α, μπα? είπε...

καλε, μην ψαρώνεις από τις φωτογραφίες, τόσο καιρό α, μπα? δεν δίδαξε τίποτα? ώς και το προϊστορικό πουλί κουβαλάει ίσια παπούτσια για μόλις φεύγουν οι φωτογράφοι, νομίζεις οτι διαφέρουν από μας? ειδικά η παρκερ, στις καθημερινές φωτο είναι στάνταρ με τζιν και uggs.

googoomucks' 3d είπε...

Πες τα ρε συ Viv!!
Kι εγώ είχα αρχίσει να νιώθω άσχημα που πρωί πρωί με την τσίμπλα στο μάτι ΔΕΝ έμπαινα στη διαδικασία να βαφτώ!!! (φυσικά παντού βγαίνω με τζην)

Marta είπε...

www.sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com
O kaluteros titlos gia website ever!(sugnwmi gia to agglisti mou simera)

battered couture είπε...

h juliette pantws einai polu megalh morfh. Entaksei mporei na mhn einai fashioon icon alla einai toso rock n' roll pou tis ta sugxwrw ola. Akoma kai auto to apaisio gounino pragma pou katasparazei tous omous ths. Eixa thn timh na th dw live kai tis 2 fores pou irthe gia sunaulia sto elladistan kai me afise kai tis duo ksepnoh kai kataidrwmenh me mia aisthisi galhnhs. (Oxi den mou thn epese).