28/4/09

Από τι να αποτελείται άραγε το φαγητό

αυτό είναι το πιο ακριβό πιάτο, που κάνει 800$ - δεν ξέρω τι είναι


Το French Laundry θεωρείται σύμφωνα με το περιοδικό Restaurant (και σύμφωνα και με άλλους) ένα από τα 50 καλύτερα εστιατόρια του κόσμου, και μάλιστα στις πρώτες θέσεις. Πάντα αναρωτιέμαι πόσο να κάνουν τέτοιου είδους εστιατόρια, γιατί είναι κάτι που δεν είναι εύκολο να μάθεις. Ε λοιπόν, κάνουν πολλά λεφτά. Μάλιστα το French Laundry είναι το πιο ακριβό απ'όλα (έτσι λένε).


Αυτή τη φορά έκλεψα θεματολογία από franchise me...

12 σχόλια:

franchise me είπε...

Για τον Thomas Keller, μπορείται να διαβάσεται και εδώ.http://koparanis.blogspot.com/2009/02/thomas-kellerthe-french.html

Οι μάγειρες αυτού του είδους, έχουν πάει τη μαγειρική αρκετά βήματα μπροστά. Ο Keller, μαγειρεύει με τις αρχές της μοριακής γαστρονομίας, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι απολύτα παροδοσιακό. Κάθε (κάθε όμως) συστατικό είναι είτε από τον Κήπο του εστιατορίου του είτε από παραγωγούς που κάνουν κατά παραγγελία προιόντα για το French laundry. Toίδιο και ο εξοπλισμός της κουζίνας του. Δεν υπάρχει μενού. Το μενού καθορίζεται ανάλογα με τις καθημερινές προμήθειες. Δεν υπάρχει καμία προετοιμάσια και τα πάντα γίνονατι τη στιγμή που πρόκειται να σερβιριστούν από το πολυάριθμο προσωπικό της κουζίνας. Όλα αυτά, όπως καταλαβαίνεται, εκτινάσουν την τιμή πώλησης. Ένα φαγητό σε ένα τέτοιο εστιατόριο είναι μια προτόγνωρη εμπερία.
Μια ιδέα για τη δουλειά του Keller, μπορείς να πάρεις, βλέποντας, τα έξτρας στον Ρατατούη (έκανε το food design)
τα φιλιά μου.

Α, μπα? είπε...

α, ορίστε! διαβάστε το ποστ του franchise me για λεπτομέρειες, και το δικό μου για τον άπιαστο λογαριασμό:)

ouf! είπε...

θα πηγαίνατε ποτέ να φάτε σε ένα εστιατόριο με την ονομασία γαλλικό πλυντήριο;;;!!!!

Α, μπα? είπε...

εγώ θα πήγαινα...

googoomucks' 3d είπε...

εγώ ομολογώ θα τσιγκουνευόμουν τα 800 ευρά..θα μαγείρευα με 18ευρά σπίτι!!και του πουλιού το γάλα θα είχα!!

franchise me είπε...

ouf, ονομάζεται french laundry γιατί στεγάζεται σε ένα (πρώην) στεγνοκαθαριστήριο. ΕΠίσης ο Keller, θέλησε να τιμήσε τη γαλλική εξοχή και τα εστιατόρια στα οποία έμαθε να μαγειρεύει.
α, μπα είμαι μαζί σου

Α, μπα? είπε...

δυστυχώς μου λείπουν τα 1400$ (αλλιώς πετάω τη σκούφια μου)

Φανή είπε...

Όταν κερδίσω το τζοκερ θα σου κάνω το τραπέζι Α-μπα, εννοειται ότι θα πάρουμε και τον franchise me για παρέα!

Είχα διαβάσει για αυτό το εστιατόριο στον franchise και μου έχει καρφωθεί στο μυαλό ότι πρέπει να πάω... ελπίζω να είναι ανοιχτό για πολλά χρόνια ακόμα.

Α, μπα? είπε...

Για να κερδίσεις τζόκερ, πρέπει να παίζεις τζόκερ...παίζεις?
(πάντως θα είμαστε τρελή παρέα)

Φανή είπε...

ποτε ποτε παιζω...

Α, μπα? είπε...

Ε τότε ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Φανή είπε...

Φυσικα και οχι. Δεν ξεχνάω τις υποσχέσεις μου.