29/4/09

Δείξε μου το σπίτι σου να σου πω ποιος είσαι

Paul Bettany και Jennifer Connelly. Βρίσκεται στο Μπρούκλυν και περιμένουν την βασίλισσα για τσάι από στιγμή σε στιγμή.


Natalie Portman. Στο Village της Νέας Υόρκης. Κατ'αρχάς ζηλεύω την τοποθεσία. Η ατμόσφαιρα υπερβολικά γυναικεία για τα γούστα μου, κακόγουστο δεν είναι πάντως.


Gwyneth Paltrow. Βρίσκεται στα Hamptons και μου προκαλεί ναυτία. Με έμφαση στον πολυέλαιο, που θα κάνει όσα βγάζω εγώ σε 5 χρόνια αλλά δε βλέπεται με τίποτα.


Μatthew Perry. Aυτό το ζήλεψα. Βρίσκεται στο LA και υποψιάζομαι ότι θα έχει και τέλεια θέα.


Julianne Moore. Το έχει διακοσμήσει μόνη της. Ωραίο είναι.

16 σχόλια:

battered couture είπε...

Julian Moore fusiologikos anthrwpos. Ola ta alla einai les kai einai skhnika. Fantasou posh wra katharizan oi eswkleistoi oikonomoi tous.

g for george είπε...

Μόνο Matthew Perry και Julian Moore. Όλα τα άλλα είναι...

Α, μπα? είπε...

εεε ναι, κάπως έτσι. Αν και στου Μάθιου αυτό το τζάκι στον εξωτερικό χώρο μου φαίνεται κάπως...(αν και για το LA μπορεί να λέει)

Gnou είπε...

Εχω το ιδιο φωτιστικο δαπεδου με την Τζουλιαν! ΙΚΕΑ!!

Α, μπα? είπε...

ΙΚΕΑ?

Gnou είπε...

Ναι ξερω οσο περιεργο και να ειναι για εναν σταρ του επιπεδου μου ψωνιζω απο το ΙΚΕΑ.

Gnou είπε...

ΚYLLA φωτιστικο δαπεδου μαυρο 99€

bailamos είπε...

Τέτοια φωτιστικά βλέπεις παντού, τελευταία 2 χρόνια!
Πες μας κ από που βρήκες τις φωτό α,μπα!

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι αν το δωμάτιο της Gwyneth Paltrow ήταν της Madonna θα έλεγες ότι σου προκαλεί ναυτία ή θα το εκθείαζες;

Α, μπα? είπε...

Gnou, πολύ ωραίο (και καλή τιμή)

bailamos από το casasugar

ανώνυμε, κι εγώ αναρωτιέμαι. Εσύ τι λες?

Moi aussi είπε...

Εγώ πάντως λέω ότι το δωμάτιο της Γκουίνεθ είναι μια αηδία και μισή. Σαν να το διακόσμησε η Μπιμπιμπό.

stella είπε...

O Paul Bettany είναι με τη Jennifer Connelly?! εμένα αυτό μου 'μεινε!

Α, μπα? είπε...

moi aussi, κι εγώ αυτό λεω. Τι ροζ υπερπαραγωγή!

stella ναι είδες, εγώ δεν είπα τίποτα γιατί νόμιζα ότι είναι γνωστό

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Παίρνω, επίσης, το σπίτι του Μatthew Perry και την ανετίλα της Julianne Moore.
Θέλω άλλο σπίτι τώρα!

Α, μπα? είπε...

ωχ ωχ...

κόκκινο μπαλόνι είπε...

μη τρομάζεις...να μετακομίσω εννοώ!