7/4/09

Ερωτικό τρίγωνο πιο βαρετό κι από του Παπακαλιάτη


Εδώ κι εβδομάδες το περιοδικό Star επιμένει ότι ο Brad και η Αντζελίνα χωρίζουν. Επειδή γενικά αυτό το περιοδικό δεν ήταν και ποτέ υποψήφιο για Πούλιτζερ, δεν είχα μπει σε κόπο να το αναφέρω. Όμως το λέει με μεγάλη επιμονή και για πολύ καιρό και δε θέλω να μείνω πίσω στο έγκυρό μου ρεπορτάζ. Τα τελευταία νέα λένε ότι η Jennifer ζήτησε από το Brad ραντεβού για lunch μιας και ζουν αυτή την εποχή όλοι στη Νέα Υόρκη. Ο Brad δέχτηκε και όταν η Αντζελίνα το έμαθε, τον "έβριζε για μισή ώρα", μετά "πήρε τον οδηγό και περιφερόταν στην πόλη" και όταν γύρισε "είπε στα παιδιά να τα μαζεύουν γιατί μετακομίζουν για 34983575η φορά." Είναι ο ένας πιο βαρετός από τον άλλον. Ο πιο ενδιαφέρων σ'όλη την ιστορία είναι ο Maddox.

9 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

εμένα μου φαίνεται ενδιαφέρον ρε συ. αν είναι αλήθεια!

Mrs. Stulf είπε...

εμένα γιατί μου φαίνεται πως πάντα ο Pitt βγαίνει κερδισμένος?

googoomucks' 3d είπε...

εμένα μου φαίνεται ότι ο Maddox είναι πιο ενδιαφέρων, λόγω ονόματος και μόνο

Viv είπε...

Αυτό κάνει η Angie όταν τα παίρνει; Βρίζει για μισή ώρα και μετά κάνει βόλτες στην πόλη. Πφφφφ, περιμένα κάτι πιο flamboyant από το "κατά βάθος ακόμη punk παιδί με τατουάζ"...

aura voluptas είπε...

" Είναι ο ένας πιο βαρετός από τον άλλον . Ο πιο ενδιαφέρων σ'όλη την ιστορία είναι ο Maddox . "

Συμφωνώ .

Και ο πιο άτυχος, ο οδηγός !!!

Α, μπα? είπε...

flonsavardu, πρέπει κάτι να ισχύει από όλα αυτά, τουλάχιστον το ότι τα έχει παίξει ο brad με τα παιδιά

mrs stuff έλα ντε, δυο γάιδαροι μαλώνανε...it's a man's world όπως και να το κάνεις

googoomuck's για τον ίδιο λόγο το λέω κι εγώ!

viv, έχεις απόλυτο δίκιο! δεν το σκέφτηκα αυτό. Ούτε ένα πιάτο δεν έσπασε?

aura, άσε, ο οδηγός 2 ώρες να τριγυρνάει μέσα στην κίνηση

Ανώνυμος είπε...

san ton woody me ti mia tha katalixoun ki avtoi!
les o brad na ta ftiaxei me to madox sto telos?

ouf! είπε...

LOL @ ανώνυμος!!!!! :-)))))

g for george είπε...

That would be quite a twist of events, my dear!