8/4/09

Τρελό κέφι

Ο Hugh Hefner γιόρτασε τα 83α του γενέθλια με το αναμενόμενο μπρίο.

9 σχόλια:

stella είπε...

ωωωωωωωωω! μου λείπουν τα girls next door!

Flonsavardu είπε...

σαν να πάχυνε αυτός λίγο; με την έννοια ότι καρδάμωσε, σαν πιο υγιής μου φαίνεται. θα έκοψε τις πολλές κραιπάλες, λόγω ηλικίας...

vatraxokoritso είπε...

τράβα-τσίτα, από τα λίφτινγκ...

ouf! είπε...

κακία: το μόνο που μπορεί πλέον να σηκώσει είναι το χέρι του για να το βάλει στο μπούτι της ξανθιάς (σκεφτόμενος: αχ κοκόνα μου, πάνε αυτές οι εποχές!)

....... είμαι μια στριμμένη ιδιότροπη κακιά!!! :/

glaykidarling είπε...

μμμμ τα σπαέι!!!!!!

Α, μπα? είπε...

α, δεν περίμενα και θετικές αντιδράσεις! κι εμένα μου λείπουν τα 3 κορίτσια, τώρα που σκορπισαν στους ανέμους δεν έχουν την ίδια πλάκα. Αλήθεια πόσα χρόνια σκοπεύει να ζήσει αυτός?

battered couture είπε...

pote den to katalava auto to olo hugh hefner-villa orgiwn pragma. Toulaxiston apo ta 90's kai epeita. Epishs auto pou den katalava pote einai pws kathese se ena tetoio ramolimento. But that's just me.

g for george είπε...

@battered couture:

It's not just you.

googoomucks' 3d είπε...

σιγά μην κάνει κούκου στον 83χρονο!!!λίγο μπουτάκι πιάνει, λίγο μάτι παίρνει