8/4/09

Σήμερα δέχτηκα ένα e-mail που με έκανε να χαρώ πάρα πολύ!

H Danai μου έστειλε το εξής μήνυμα με τίτλο: celebrities στον ύπνο μας

ειδα την Α, μπα? στον υπνο μου!! Θαύμα, θαύμα!!

ήμουν σ ένα παλιό εξοχικό από το οποίο θα μετακόμιζα και ενώ μαζευαμε κούτες ξαφνικά εμφανίστηκε μια παρέα με 18χρονα μαυρισμένα από τον ήλιο, κεφάτα και φασαριόζικα και αρχηγός όλων ήταν η Α, μπα?!!!!Ενθουσιαστήκαμε με τη γνωριμία, αλλά ουσιαστικά δεν έγινε κάτι άλλο πιο extreme-απλά αράξαμε για λίγο και ήπιαμε μερικές μπύρες!!
μπορείτε να φανταστείτε πόσο θα την ψωνίσω από δω και πέρα

6 σχόλια:

franchise me είπε...

εχεις στοιχιώσει το μυαλό μας.
Εγώ βλεπω συνέχεια τη Μadonna.
Τη μια σε μια συναυλία, την άλλη πέμε βόλτα
Αστα.

Α, μπα? είπε...

ναι, εγώ και η Madonna είμαστε το ίδιο!χαχαααα!
(τη βλέπω κι εγώ πάντως..δε σ'εχω πετύχει πουθενά!)

eleni είπε...

18χρονο μαυρισμένο από τον ήλιο;;;; XAAAAAAAAAAAAXAXAXAXAXAXAAAAAAXAAAAAAXAX

μπράβο ρε danai μας έκανες όλους να χαρούμε πολύ!

Α, μπα? είπε...

γιατί το λες αυτο eleni?

googoomucks' 3d είπε...

εμ γι αυτό είμαι εγώ εδώ: για να βλέπω περίεργα όνειρα κ να χαιρόμαστε όόόόόόόόόλοι μαζί!!!!!!

νανανα είπε...

ειδες α-μπα μου?ποιος θα το λεγε όταν έβλεπες στο όνειρο σου την μαντόνα ότι θα ερθει ο καιρός που θα βλέπουν άλλοι στο όνειρο τους εσένα!!!!έχει ο καιρός γυρίσματα...