30/5/09

Αχ νομίζω ότι τυφλώθηκα

Πάει, σήμερα όλη η μέρα αφιερώθηκε στην πχιότητα. Απολαύστε την αστραπή που λέγεται Pretty Ricky και η ζωή σας δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια.


Έχει και συνέχεια.

Αφού ο κόσμος σχολίασε ότι ο Ricky είναι ό,τι πιο γκέι κυκλοφορεί στο youtube τελευταία, αυτός έσπευσε να εξηγήσει ότι ο λόγος που φοράει κόκκινο βρακάκι είναι ότι ήθελε να δείξει τους μυς του και το κάνει "for the ladies". Ladies, ελπίζω να το εκτιμήσατε. Και συνέχισε, προκαλώντας όλους τους R&B motherfuckers αν μπορούν, να ξεσηκώσουν τις ladies πιο πολύ απ'αυτόν.

Κι όμως, κάποιος τόλμησε να δεχτεί την πρόκληση:

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συγγνώμη αλλά.....ο ricky εκτός από κόκκινο βρακάκι!!!!!!!!φοράει και σιδεράκια???????????????............wow!!!!!!!ladies....

mahler76 είπε...

kai που να δείς εμένα με αυτό το βρακί και την κορμάρα μου να χορεύω R&B.

googoomucks' 3d είπε...

καλά μιλάμε δεν πρόκειται να φάω μπουκιά σήμερα....
μπρρρρρρ!!! δεν έχω πιει και καφέ ακόμα!!!

Maya είπε...

έχω συγκλονιστεί! απ' την Κική και την Κοκό ποια να διαλέξω;

Α, μπα? είπε...

δεν είναι σιδεράκια! στόχος αυτού του γιαλιστερού είναι να τραβήξει the ladies πάλι, είναι κάτι που κάνουν αυτοί αυτής της κουλτούρας (είμαι εντελώς άσχετη, αλλά ξέρω ότι στόχος είναι ο καλλωπισμός)

mahler, και τι δε θα'δινα να το δω αυτό!

έτσι ξεκινάνει οι δίαιτες!

maya είδες είδες, το ξέρω είναι δύσκολο

mahler76 είπε...

την όρασή σου θα έδινες...

eleni είπε...

:-S Ήταν ανάγκη να το δω σήμερα; Μου κόπηκε η όρεξη

surfmadpig είπε...

egw pantws aneta protimw tin kopela me to numero 2 ap to 1, einai ligo allokoti i proti kai vromane ta podia tis. i dio episis an kai gematoula einai pio seksouliara.

Α, μπα? είπε...

mahler α μα τι λες, τι λες, στείλε ένα βίντεο να δούμε

eleni σόρι, είναι που είμαι της πχιότητας

surfmadpig συμφωνώ σε όλα, αλλά για τα πόδια που το ξέρεις?

Μαριλένα είπε...

"να ξεσηκώσουν τις ladies πιο πολύ απ'αυτόν", όπου ξεσηκώοσυν=αντιγράψουν, όπως στο "πού τα ξεσήκωσες αυτά τα κόλπα εσύ?".
Χρόνια πολλά, α-μπα, πάντα ό,τι επιθυμείς!

Α, μπα? είπε...

ευχαριστώ πολύ μαριλένα, το σχόλιό ΄σου είναι τέλειο!

vatraxokoritso είπε...

αν μπορούσα κι εγώ να τον κουνήσω έτσι, θα ήμουν τώρα η καλύτερη μπιτς του κεντρικού Μπρονξ...

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΑΑΑ πληζ όμως χωρίς το κόκκινο βρακάκι