24/5/09

Ο εκνευριστικός της ημέρας: Ευτύχης Μπλέτσας

Όσο μου αρέσει να βλέπω Μαμαλάκη, τόσο δεν αντέχω το ποζιτίβιτι του Ευτύχη. Τέτοια χαρά, τέτοια αναστάτωση, τόση απορία ("Α! Ένας κέφαλοοοος!") μόνο σε δίχρονα που βλέπουν πρώτη φορά παγώνι έχω δει. Σε συνδυασμό με τα τραγούδια που λέει στο τέλος και με κάνουν να θέλω να πλύνω τ'αυτιά μου με υγρό μπαταρίας, είναι ό,τι δε θέλω για μεσημέρι Κυριακής. "Μην το βλέπεις τότε" θα μου πείτε. Δε γίνεται, μου προκαλεί αυτό το ξύσιμο που ως τώρα μόνο η Γκουίνεθ έχει καταφέρει.

Παραθέτω τμήμα του βιογραφικού του:

Μη μου ζητήσετε να δηλώσω επάγγελμα ή ιδιότητα γιατί, προσπαθώντας να ισορροπήσω ανάμεσά τους δοκίμασα να συνδυάσω πολλά και διάφορα για ν` ανακαλύψω, τελικά, πως όλα συγκλίνουν στο ίδιο σπουδαίο μυστικό: στη γεύση της ζωής.
(roll eyes)

17 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα.

έγω ένα έχω να πω! η α-μπα βλέπει ελληνική τβ και ξέρει και τβ περσόνες!

Α, μπα? είπε...

:):) κάτι ψιλά τα ξέρω:):)

Δραπέτης είπε...

Εγώ λέω να πούμε ένα τραγούδι για το παστιτσιο που έφαγα προχθές και ένα για το πόσο καλά θα περάσουμε φέτος το καλοκαίρι! Και να είμαστε πολύ χαρούμενοι.... Έχει και η καλοσύνη την αιδία της!!!

marta είπε...

Πες τα χρυσόστομη!
Τώρα μπορώ να πεθάνω ήσυχη,αν και αυτό το είχα ξαναπεί όταν κάποιος επιτέλους συμφώνησε μαζί μου στο ότι ο Matt Damon στον Ταλαντούχο Κυριο Ριπλεϊ δεν είναι ότι παίζει καλά,παίζει τον σπαστικό εαυτό του!ή όταν στο πρόσωπο του Zapatero αναγνώρισε και κάποιος άλλος τον mr.Bean ...

Άσε που ο Ευτύχης πρέπει -θεέ μου, τι ειρωνία!-να φάει επειγόντως προτού τον φάει λάχανο η ανορεξία.

spirou είπε...

Απίστευτα εκνευριστικός και ξερόλας και γλυκανάλατος και μαμάκιας και έχει και εκνευριστική φάτσα και μπροστά του η Βέφα είναι συμπαθητική!!
(το περίεργο είναι ποιος τον βλέπει και έχει τόσα χρόνια εκπομπή)

Ουφ! είπε...

για ποια γεύση ποιας ζωής λέει;
καννίβαλος είναι;! ;-)

Ιφιμέδεια είπε...

Επίσης μου κάνει και ψιλοβρωμύλος. Το κολιεδάκι στο λαιμό δεν το έχει βγάλει εδώ και χ χρόνια. Από τα χέρια του σαφώς δεν θα έτρωγα τί-πο-τα

Naf είπε...

πιστεύω οτι ο spirou τα είπε όλα σε μία φράση "μπροστά του η Βέφα είναι συμπαθητική!!"
φαντάσου!!!!

Franchise Me! είπε...

Einai eknebristik;otatos. Ειδικά η κιθαρίτσα και το κολιεδάκι. Καμιά φορά φοβάμαι πως είναι ο νέος αρναούτογλου. Βέφα ρισπέκτ.

Franchise Me! είπε...

Einai eknebristik;otatos. Ειδικά η κιθαρίτσα και το κολιεδάκι. Καμιά φορά φοβάμαι πως είναι ο νέος αρναούτογλου. Βέφα ρισπέκτ.

battered couture είπε...

einai pragmatika disturbing to poso fovamai tous a-sexoualikous anthrwpous. Tous fovamai oso kai ta paidakia-ithopoious pou einai polu kaloi ithpopioi.. vlepe dakotta fanning kai haley joel osmond.

Α, μπα? είπε...

πόσο χαίρομαι που συμφωνείτε!

(βέφα ρισπέκτ? τζήζους...)

Stratos Bacalis είπε...

πού να τον δείτε και live...

Α, μπα? είπε...

που τον είδες???

googoomucks' 3d είπε...

εμένα περισσότερο με τρομάζει η φωτογραφία που βρήκες...
δηλαδή θα τηγανίσει την κιθάρα ή θα παίξει τηγάνι??
Αποφάσισε χρυσέ μου!!

ΥΓ. να σκεφτείτε ότι παράτησε την πληροφορική για να γίνει ε-αυτό-που-ούτε-ο-ίδιος-ξέρει-τι-είναι... τώρα βέβαια αυτό μάλλον είναι τελικά και καλό (για μας τους υπόλοιπους)

Α, μπα? είπε...

αν έμενε στην πληροφορική όμως ίσως τώρα να μην ξεραμε τη φάτσα του

googoomucks' 3d είπε...

αχ!!Ευσεβείς πόθοι!!!