6/5/09

Αυτό που με αποτελείωσε, είναι οι ψεύτικες βλεφαρίδες στην κάτω παρειά του ματιού

9 σχόλια:

€lisavet είπε...

δε νομίζω ότι είναι ψεύτικες...

Ουφ! είπε...

!!!!!!
εμένα το μαλλί: είναι σαν να έγδαρε το λούτρινο αρκουδάκι που της είχε πάρει δώρο η νονά της στα πέμπτα της γενέθλια και έβαλε την προβιά στο κεφάλι!!!!

tzagalagabugu είπε...

Α-μπα-ωσαν επιφωνημα-
Το προβλημα δεν ειναι καν η λεπτομερεια που συμπληρωνει την alien εικονα.
Η τραγικη ειρωνια ειναι πως δεν πρεπει ποτε να υιοθετεις ενα look με το οποιο το boyfriend δειχνει ακομη καλυτερο σου.
Α-μπα-ναι εσυ καλε-εκρυψες την συνεχεια του ντουετου.

Α, μπα? είπε...

elisavet πλάκα κάνεις...

ouf! εεε ναι πιο αποτυχημένο ντεκαπάζ δύσκολα βρίσκεις

tzagalagabugu δεν το έκανα επίτηδες, αλλά το γκομενάκι έχει και κάτι καλό πανω του, όχι?

tzagalagabugu είπε...

E, αυτο λεω. Το γκομενακι ειναι που ειναι πιο εμφανισιμο, κανει και ασορτι μαζι του ενα look που ταιριαζει και παλι καλυτερα σε αυτον. Ποσο ζουλα ειναι?

googoomucks' 3d είπε...

εγώ έχω να πω τα εξής:
1. φρύδια βγάζει μόνη της?
2. τόσο τετράγωνο πρόσωπο έχει, έπρεπε να το τονίσει με το κούρεμα??
3. συνειδητοποιεί ότι θα πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ βαμμένη με τοσο ανοιχτοχρωμο μαλλί??

Α, μπα? είπε...

αυτό με το τετραγωνο κεφάλι κι εγώ το σκεφτηκα. ΤΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ? (ευτυχως, δεν έχω)

tzagalagabugu είπε...

Σε αυτην, μαλλον ενα κουρεμα -20κιλακια καλα θα της κατσει.

Α, μπα? είπε...

:)