1/6/09

Στα βραβεία του MTV ήρθε ακάλεστη η κακή μόδα με τα λάθος αξεσουάρ







14 σχόλια:

Komimis είπε...

Οι δεύτερες μια χαρά κούκλες είναι..μήπως ζηλεύεις Α μπα? ???????

Α, μπα? είπε...

το βρήκες!

googoomucks' 3d είπε...

ΠΕΡΚΕΣ!!!Όλες τους!!!
και με χάλια ρούχα!! ως κι εγώ ντύνομαι καλύτερα!!!

Α, μπα? είπε...

ως κι εσύ?? γιατί καλέ τι είσαι εσύ?

googoomucks' 3d είπε...

ε βαριέμαι μωρέ και δεν προσέχω τι φοράω: ένα τζην (ή ένα μονόχρωμο παντελόνι), ένα T-shirt κ ένα ζευγάρι αθλητικά κι έξω από την πόρτα!!

αλλά όχι κι έτσι!!

δηλ συγνώμη:
στην 1η φωτογραφία: έχουμε κυτταρίτιδα (που έχουμε ας το παραδεχτούμε) και φοράμε τόσο κοντό φόρεμα? ας μη σχολιάσω το ατυχές του υφάσματος και του μπούστου...βρήκα να βάλω ό,τι υπήρχε στο κινέζικο της γειτονιάς μου!!
στη 2η:
πόσο φραμπαλά αντέχετε σε μια φωτογραφία??
και οι δύο τους μου φαίνονται ίδιες!!
3η: η κοκκινωπή απόχρωση είαι λόγω υφάσματος ή λόγω χαλιού??
4η:τι φοράς madame??κάτι στενό??κάτι φαρδύ?? κάτι λαμέ?? κάτι σε t-shirt??αποφάσισε!!
5η: πάει αυτή η τσάντα μ αυτό το φόρεμα??(της κινεζούλας) είναι τώρα φόρεμα αυτό της κόρης του Willis? εμένα μου λέει: "το μεγάλωσα με ένα πράσινο ύφασμα που βρήκα γιατί πάχυνα και δεν έβρισκα τπτ καλύτερο να βάλω!!"

Α, μπα? είπε...

έτσι όπως περιγράφεις τον εαυτό σου, σε σχέση μ'αυτές είσαι η κοκό σανέλ

Ανώνυμος είπε...

To motivo sto forema tis koris moore mou thimizei ta psifidota tou Gaudi....

Flonsavardu είπε...

α-μπα εμένα μου αρέσουν αρκετά από αυτά τα τσίτια με πρώτο και καλύτερο το τελευταίο της ασιάτισσας. αι λαικ βερι ματς! όχι βέβαια για αγουορντς. αλλά για βόλτα στο νησί ή στην πολη το φορούσα ανετότατα!

Α, μπα? είπε...

ανώνυμε, εεε αν έχεις ξυπνήσει με κέφια το πρωί ίσως:)

flonsavardu παπααα στο νησί ίσως, με σαγιονάρες και άλουστα μαλλιά, ίσως ίσως

Φανή είπε...

πηγαν να μιμηθουν την Bjork αλλα δεν τα καταφεραν (αν και αρκετες της εμφανισεις μου αρεσουν)

Α, μπα? είπε...

μπα, δε νομίζω να την ξέρουν καν...:)

Ανώνυμος είπε...

αχ αυτή η Megan fox.... axxxxx!!!

Θράσος είπε...

Kαταρχήν ποιές είναι όλες αυτές;
Στη τελευταία φωτο η κινεζούλα είναι όμορφη η άλλη δίπλα της είναι κόρη του Willis και της Moore;
Και η ερώτηση επαναλαμβάνεται:Ποιές είναι όλες αυτές;

Α, μπα? είπε...

δεν ξέρω!αλλά τι σημασία έχει?