19/8/09

Μετά από προτροπή της battered couture: 10 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα

H battered couture μου παρέδωσε τη σκυτάλη για τα 10 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...είναι πολλά τα προσωπικά που έχω πει ως τωρά, πρέπει να σταματήσει πια αυτό!:) Όσο κι αν προσπάθησα όμως, βρήκα μόνο 5.

1. Μέχρι 5 χρονών είχα κατάξανθα ίσια μαλλιά. Δυστυχώς, τώρα, καμμία σχέση.
2. Διαβάζω βιβλία με τεράστια ταχύτητα, μετά δε θυμάμαι τίποτα.
3. Γενικά, έχω τρομερά ασθενή μνήμη, που χειροτερεύει συνεχώς.
4. Δεν μου αρέσουν τα γλυκά.
5. Χρειάζομαι 12 ώρες ύπνο την ημέρα. Επειδή αυτό δε γίνεται, αρκετά συχνά κοιμάμαι 14.

8 σχόλια:

swivel είπε...

eytixos, tora kamia sxesi-kai gia tin mnima a-mpa moy to faskomilo kritis einai to kalitero..!!!!

ethanandthecity είπε...

Χρειάζομαι 14 ώρες ύπνο την ημέρα. Δυστυχώς κοιμάμαι μόλις 7.
Ευτυχώς συμπληρώνω κουτσά στραβά με ένα τριωράκι στη δουλειά.

Μουατς!

Αβαδιστη είπε...

http://thechive.com/2009/08/thats-not-a-real-house-thats-paris-hiltons-250k-dog-house-12-photos/#more-48399

Ρε γαμώτο όλο πέφτω πάνω στην αγαπημένη σου ψάχνοντας για άλλα και...τι να κάνω από συναδελφική αλληλεγγύη στα στέλνω

Καλή επάνοδο!

νανανα είπε...

μα τιλες α μπα μου????αφου θυμασαι τα άπαντα μου που ουτε εγω τα θυμαμαι!!σε καθε περιπτωση οι φιλοι ειναι η μνημη μαλλον...

dsquared είπε...

mia xara se brisko.
din

Α, μπα? είπε...

φασκόμηλο κρήτης λοιπόν...εντάξει (αν είναι απο αλλού έχει διαφορά?)

αβάδιστη είναι απολύτως ευπρόσδεκτες οι πληροφορίες

νανανα, επιλεκτική μνήμη λέγεται αυτό κι όχι μνήμη...

dsquared :):)

swivel είπε...

mono apo tin kriti, exo dokimasei kai t'alla den kanoun tipota!!!

ΧΡΗΣΤΟΣ Σ. είπε...

~Ξέχασες (?) ότι προτιμάς τα παπουτσια μπαλαρίνες απο τα τακούνια. . .
~Θα συμφωνήσω μαζί σου στο παραπάνω post περι Ταραντίνο. Εδωσε στην "βλαχο-αμερικανια" αποψη και cult διασταση.