27/8/09

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!
(υποβολή προτάσεων μέχρι την Κυριακή)

26 σχόλια:

manetarius είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
manetarius είπε...

-"Ρε 'συ... αυτό είναι το βρακί της Μαντόνα που φαίνεται;"
-"Όχι ρε, δεν είναι η Μαντόνα...αυτή δε φοράει ποτέ βρακί!"

Α, μπα? είπε...

manetarius, δύσκολα θα ξεπεραστεί αυτό!!

Ουφ! είπε...

Daniel: θα ξηγηθούμε μετά.
Hugh: Τι φταίω εγώ ρε για το μουστάκι;

€lisavet είπε...

-Τελικά είμαι και πολύ macho με το μουστάκι...

- Τελικά έπιασε το κόλπο με το μουστάκι. Ας κάνω πρόβα: "My name is Bond. James Bond." To'χω.

monospace είπε...

-Mhpws den tha eprepe na afhsw to moustaki?
-Mhpws tha eprepe na afhsw moustaki?

eleni είπε...

Daniel: Γαμώτο!
Hugh: Τι σκατά μυρίζει έτσι;

KnottyCat είπε...

"Γκαραζόπορτες - Ρολά - Πόρτες Ασφαλείας, Αφοι Καραμαλακιδόπουλοι"

vassus είπε...

-Στεκόμαστε εδώ και τώρα τι?
-Αχ,μπορείς απλά να μην μου μιλάς μέχρι να τελειώσουμε σε παρακαλώ? Jesus!Άσε που δεν αντέχω να σε βλέπω με αυτό το πράγμα στη μούρη!
-Easy mate!Πωπω και να φανταστείς ότι εγώ είμαι ο Βρεταννός της παρέας
-Ναι ναι ναι ξέρω- James Blond!God i miss Sean!
-Εγώ τουλάχιστον δεν θα έπαιζα ΠΟΤΕ στο X-men για να δείξω την υποκριτική μου γκάμα

mahler76 είπε...

μας έσκισε ο manetarious...

Flonsavardu είπε...

hugh: το ξέρεις φυσικά ότι ήμουν υποψήφιος για james bond πριν από σένα.
daniel: ε, και;
hugh: τίποτα ρε παιδάκι μου. να πριν δεν με πείραζε, αλλά τώρα βλέπω την τεξανή μουστάκα και κάπως σφίγγεται η καρδιά μου.

dsquared είπε...

D: Ρε συ μαλακα ποιος ειναι αυτος ο καρναβαλος πανω στο γάιδαρο?
H: Ελα μουνι στον τοπο σου (αποσβωλομανος) η Lady Gaga!

din

tzagalagabugu είπε...

Εγω παλι δεν το φανταζομαι με διαλογο.

Ειναι movie poster με τιτλο:

Blue Oyster.

Και tag line:

The come back.

Loud Melody είπε...

Daniel: Μα καλά, τι κούκλος είμαι με το τσιγκελωτό μουστάκι!
Hugh: Δεν πας να φτιάξεις τ'αυτιά σου που απ'την Αγγλία πιάνουν το Κρήτη TV, το μουστάκι σε μάρανε!

Δραπέτης είπε...

D: Κοίτα κατάματα την κάμερα σαν να έχεις προηγούμενα μαζί της...Εστίασε,εστίασε...
Η:Δεν είμαι σίγουρος αν θα τα καταφέρω..και έχω αρχίσει να βαριέμαι..λες να βγω προβληματισμένος??
D: Εστίασε κιαλο,εστίασε,εστίασε...
Το χουμε! Περίπου...

gsus είπε...

-Uh?
-Uh!

Vagg είπε...

Kerino omeiwma Daniel:Twra giati to mouseio apofasise na mas valei dipla dipla den kserw!
Kerino omeiwma Hugh:Kserw gw mwre?Na deis pou tha mas feroun kai to Venizelo apo vdomada.

ethanandthecity είπε...

Daniel μπουρί της σόμπας είναι αυτό στην τσέπη σου ή χάρηκες που με είδες?

bourboulithres είπε...

Εγω τώρα να το πιστέψω ότι είμαι ωραίος με το μουστάκι και τα αυτιά-"Μάντεψε Ποιος"?

Loud Melody,τέλειο! Χαχαχα!

KnottyCat είπε...

ψηφίζω ethanandthecity και αποσύρω τη συμμετοχή χαχαχαχαχα

Α, μπα? είπε...

ωχ, θα ζοριστεί πολύ η επιτροπή αυτή τη φορά...

enteka είπε...

όχι, knottycat μην την αποσύρεις είναι τέλεια!!

:)

KnottyCat είπε...

θένκιου enteka αλλά το μπουρί στην τσέπη είναι ξεκαρδιστικό :)

Mrs. Stulf είπε...

"Γκαβώθηκα με τους προβολείς και δε βλέπω τι ξύρισα"
"Δεν πειράζει, είσαι θεά"

Ανώνυμος είπε...

Daniel: Τι το 'θελα να ντυθώ υδραυλικός για να ρίξω το τεκνό; Κοίτα σε τι χάλια με φωτογραφίζει η ασφάλεια.
Hugh: Τι να πω κι εγώ που για υπερβολική ταχύτητα με βάλαν να κάτσω δίπλα σου. Καλύτερα στη στενή.

Ανώνυμος είπε...

το ανώνυμο κοινό φωνάζει: η νίκη στον Δραπέτη