4/9/09

Διαβάζω Α, μπα? γιατί δίνει μεταξένια λάμψη στα μαλλιά και εξαφανίζει την κυτταρίτιδα



Να'μαι λοιπόν, στο 2001 ποστ του Α,μπα? Θέλω να σας πω ότι χθες που πάνω στην τρέλα μου ζήτησα να μου γράψετε γιατί διαβάζετε Α,μπα?, το έκανα από αληθινή φαγωμάρα και περιέργεια του στυλ: ποιοι είναι όλοι αυτοί που τους φαίνονται αστεία αυτά που γράφω, Θέ μου, δεν είναι δυνατόν! Μετά από λίγες ώρες κατάλαβα ότι μοιάζει σα να ζητιάνεψα κοπλιμέντα και μ'έπιασε άγχος, και σήμερα σκεφτόμουν τι να γράψω για να μην ακουστεί έτσι, δε βρήκα κάτι, οπότε το γράφω όπως ακριβώς το σκέφτομαι.

Θέλω να σας πω ότι καταλαβαίνω απολύτως ότι δεν τρέχει και τίποτα, δεν πήρα το Πούλιτζερ ούτε φτάνω τη Λούρδη στο πιάνο, (τις φιγούρες ούτε από το φεγγάρι) όμως μέσα στον μικρόκοσμό μου διασκεδάζω πολύ και χαίρομαι που διασκεδάζετε κι εσείς, είμαστε μια πολύ καλή παρέα κι αυτό βγαίνει και προς τα έξω, γιατί ο κόσμος δεν είναι αφελής και καταλαβαίνει.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη μια φορά τον enteka δημοσίως (χειροκρότημα παρακαλώ) που με έβγαλε στη φόρα εκείνη τη μέρα του Φεβρουαρίου και από τότε με υποστηρίζει και με συμβουλεύει και μου δίνει ιδέες που κλέβω χωρίς αναστολές (το βίντεο της αρχής, δικιά του ιδέα-ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ-και τα βιονικά αυτιά, δικιά του ιδέα είναι, είμαι ένα φερέφωνο, ένα άδειο κέλυφος) και δεν καταλαβαίνω γιατί, τόσο σοβαρός άνθρωπος! Σ'ευχαριστώ λοιπόν, χωρίς εσένα θα έτρωγα ακόμα βελανίδια.

Και τώρα, ντρέπομαι, αλλά αφού το είπα, πρέπει να το κάνω: γιατί διαβάζετε Α, μπα?

Στον τίτλο, η bahama mama


"Γιατί έτσι μου αρέσει!" (Kακίστρω)


"Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο Α-μπα είναι οτι ποτέ δεν έχει μόνο μια ανάρτηση ημερησίως!Ολη ημέρα εδώ πηγαινοέρχομαι και ταίζω και κανα ψάρ΄. Απορώ πως χωράνε ακόμα στην οθόνη τόσο φαγοπότι!" (Ερμής)


"..... γιατί η Α μπά είναι πιο cool και από τη Λούρδη." (battered couture)

"Γιατί μαθαίνω νέα των σταρ και όχι μόνο τα μαθαίνω αλλά συνοδεύονται και από τέλεια (καυστικά και χιουμουριστικά) σχόλια! Γιατί οι αναγνώστες της Α, μπα; είναι το ίδιο εξαιρετικοί με αυτήν. " (Φανή)


"Γιατί είσαι καλύτερη από όλα τα κουτσομπολίστικα και lifestyle μαζί. δίνεις την είδηση και το σχόλιο μαζί. Είσαι γκρινιάρα πράγμα που πολύ εκτιμώ. Επίσης, μ αρέσει όλη αυτή η μυστικοπάθεια σου. Γιατί επίσης με πιάνει κολικός από τα γέλια (κάποιες φορές)." (franchise me)


"διαβάζω α,μπα γιατί ανανεώνεται συχνά και πάντα έχει κάτι ενδιαφέρον, κι επειδή είναι πολύ (μα πολύ) quirky" (άρης)

"Ξεκίνησα να διαβάζω Α, μπα? επειδή την πρότεινε ο enteka (βετεράνος της μπλογκόσφαιρας)
Συνέχισα να διαβάζω Α, μπα? επειδή δεν ήξερα τι να κάνω τις κενές ώρες στο 10ωρο του ιδιωτικού τομέα.
Κι έτσι κάθε φορά που ήθελα να πλακώσω τον διευθυντή μου στις σφαλιάρες, πληκτρολογούσα το url του μπλόγκ.
Κάπως έτσι, κατάφερα να κλείσω στο χρόνο στο γραφείο (χωρίς να πλακώσω τους διευθυντές μου στις σφαλιάρες)
(εν τω μεταξύ είχαν γίνει τέσσερις) Με το σκεπτικό ότι αφού η Britney ξε-τρελάθηκε, όλα μπορούν να συμβούν.
Εξακολουθώ να διαβάζω Α,μπα? για να είμαι συνεχώς updated με τα τελευταία νέα του πλανήτη.
Θα εξακολουθήσω να διαβάζω Α, μπα? γιατί είναι πολύ ανακουφιστικό να ξέρεις πως και η Madonna τα τραβάει τα ζόρια της. " (Clemmie)

"Διαβάζω α,μπα?, επειδή είναι ξεκαρδιστικό (καμιά φορά γελάω δυνατά μόνη μου), όμως έχει έναν τρόπο μη μένει στην απλή πλάκα, αλλά να πηγαίνει ένα κλικ παραπέρα. Και κυρίως διαβάζω α,μπα? γιατί όλα αυτά συμβαίνουν με έναν τρόπο πανέξυπνο, χωρίς καλιαρντά και χοντράδες. Το α,μπα? είναι elegant και ξέρει να χειρίζεται σωστά και τη γλωσσα: έκφραση και ροή του λόγου άψογα.
Τώρα πια διαβάζω α,μπα? και για έναν ακόμη λόγο: μετά από ο,τι έκανες για τον γατούλη πείστηκα για εκείνο που διαφαινόταν, ότι δηλαδή πίσω από την α,μπα? κρύβεται ένας καλλιεργημένος και σωστός άνθρωπος." (M. , ανώνυμος)

Σας υπερευχαριστώ θερμά! Έχω τους πιο καλλιεργημένους και κουλ αναγνώστες, τέλος.

24 σχόλια:

Moi aussi είπε...

Αχ, συγνώμη, εγώ δεν απάντησα με μέιλ. Πειράζει να απαντήσω τώρα;
Διαβάζω Α,μπα, γιατί για πρώτη φορά στη ζωή μου βρήκα τρομερό ενδιαφέρον σε (κάτι που μοιάζει με) κοσμική στήλη . Επίσης γιατί γελάω πολύ. Επίσης γιατί μου δείχνει συμπυκνωμένα τα σελέμπριτι νιουζ. Και γιατί μου αρέσουν τα πολύ έξυπνα σχόλια (και τα δικά της και των αναγνωστών)
Να πω κι άλλα;

Α, μπα? είπε...

:):) δε θα με πείραζε, αλλά θα πέσει φωτιά να με κάψει!

enteka είπε...

Καλά, το θέμα μου (σοβαρός άνθρωπος κλπ) το παρουσιάζεις με τόση χαριτωμένη υπερβολή, λες κι έγινε κάτι αντίστοιχο με τότε που ο Χατζιδάκις 'ανέδειξε' το Φλωρινιώτη!

[Αν είμαι ο Χατζιδάκις σου για άλλα 2000 ποστ, θα παραμείνεις ο Φλωρινιώτης μου?]

:) πολλές ευχές!

Α, μπα? είπε...

να γι'αυτό σε λέω σοβαρό άνθρωπο, τι έγινε λέει με τον Χατζιδάκη και το Φλωρινιώτη?

Θα είμαι ο Φλωρινιώτης σου για όσο θες, γιατί είναι o μοναδικός έλληνας καλλιτέχνης που ξέρει από reinvention

Flonsavardu είπε...

α-μπα μου άντε και στο εκατομμύριο- ίσως και σε μετρητά, γιατί παρότι λένε ούτε το χρήμα εμίσησε ουδείς!

ούτε εγώ σου έστειλα μέηλ, όχι γιατί δεν το ήθελα, αλλά δεν είμαι καθόλου καλή στην έκφραση.

συμφωνώ απολύτως με την μ. ανώνυμη λοιπόν, είναι η περιγραφή που μου ταιριάζει απόλυτα στο γιατί διαβάζω α-μπα.

άντε θα πω και ένα δικό μου: διαβάζω α-μπα γιατί σε αντίθεση με όλα τα άλλα μπλογκζ ποτέ δεν με έχεις απογοητεύσει! έχεις πάντα κάτι ευχάριστο ή ενδιαφέρον να δει κανείς. αν δεν είναι το πρώτο δε, θα είναι το δεύτερο. ποτέ δεν φεύγω με άδεια χέρια. (ο κλέψας του κλέψαντος που λένε!)

φιλιά! :)

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητή μου Α, μπα?

λυπάμαι που δεν έγραψα νωρίτερα γιατί σε διαβάζω.

(Γκουχ, γκουχ, σοβαρότητης)

Λοιπόν σε διαβάζω για την συνέπεια με την οποία υπηρετείς την ανάλαφρη επικαιρότητα η οποία με ενδιαφέρει πάρα πολύ ακριβώς γιατί δεν με αγγίζει -ή έτσι νομίζω.

Το μπλογκ σου ανανεώνεται τακτικά γεγονός που του προσδίδει φρεσκάδα, είσαι ολιγόλογη πράγμα που εκτιμώ ΠΑΡΑ πολύ και (πώς το λέτε εσείς εδώ; αν ναι) to the point!

Και επειδή στις γιορτές δεν πάνε χωρίς δώρα....


ιδού το δώρο μου

http://totallylookslike.com/

και ελπίζω να μην το έχεις (όπως λέμε σε αυτές τις περιπτώσεις),

όλα τα καλά εύχομαι!

faidra είπε...

Αχ να πω κι εγω;
Εγώ διαβάζω α-μπα γιατί, εκτός του ότι με έχει γλυτώσει πολλάκις από τις προσπάθειες μου να αυτοκτονήσω με χαρτί τις ώρες του γραφείου, τρελαίνομαι στην κυριολεξία με τα σχόλια των αναγνωστών και κυρίως ενός ανώνυμου τον οποίο θέλω να παντρευτώ.

kyv είπε...

Α,μπα?
να τα εκατομοιριάσεις!!!

Ουφ! είπε...

για τους λόγους που διαβάζω α, μπα με κάλυψαν οι προγράφοντες έτσι σου εύχομαι απλά να περνάς καλά γράφοντας έτσι όπως περνάμε εμείς διαβάζοντας σε :-)

....στα 10.000 ποστ θέλουμε πάρτυ!

Ουφ! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Φαίδρα πρόσεχε τι λες, γιατί μπορεί ο συγκεκριμένος Ανώνυμος που σου γυάλισε να είναι γυναίκα!

cristina είπε...

gia ekeini ti stigmi pou thelw na spasw pliktrologia kai othones - kata protimisi se kefalia synadelfwn- kai siniditopoiw oti den exw mpei akoma na diavasw a-mpa, opote kserw aytomata oti tha mou ftiaksei ti diathesi, kai tha swsei tis zwes twn gyrw mou

KnottyCat είπε...

Εγώ πάντως στη δουλειά αν κάνω το λάθος και κλάσω θα απολυθώ

faidra είπε...

@Ανώνυμος
Άσε το σκέφτηκα και πολύ στενοχωρήθηκα. Όλο σε κάτι τέτοια αδιέξοδα πάω και μπλέκω.

(εεμμ α-μπα? σορι για τον διάλογο)

Clemmie είπε...

ΚΑΙ ΚΟΝΕ μέσα από το α-μπα! σγουίτ!

Α, μπα? είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ και τους υπόλοιπους!!
δεν ήξερα ότι έχει σώσει πολλές ζωές αφεντικών! μήπως πρέπει να σταματήσω τότε??

ιφιμέδεια, τέλειο το δώρο, μα δεν έπρεπε, και όχι, δεν το είχα!

knottycat, τι δουλειά κάνεις?

φαίδρα, κυρίως κορίτσια διαβάζουν (έτσι έχω καταλάβει) αλλά αν γίνει δουλειά, εγώ κουμπάρα! απορώ μόνο πως ξεχώρισες έναν ανώνυμο μέσα στο σωρό, εγώ έχω καταμπερδευτεί

clemmie, σγουίτ δε λες τίποτα, τι πλάκα!

KnottyCat είπε...

Α, μπα κοίτα τι μπορεί να συμβεί στη δουλειά και να βρεις μπελά
http://www.shortnews.com/start.cfm?id=20350

Α, μπα? είπε...

μη μου πεις ότι αυτή είναι η δουλειά σου?

KnottyCat είπε...

μακάρι

eleni είπε...

Εγω το ξεκίνησα επειδή η παρέα με έσπρωχνε. Στην αρχή δεν ήθελα, αλλά ξέρεις, δεν ήθελα να με πούν και ξενέρωτη. Λέω από μέσα μου εντάξει, ένα πόστ θα διαβάσω ίσα-ίσα, δεν έγινε και τίποτα...και τώρα 2 χρόνια έχω χωθεί για τα καλά στα βαθιά...άντε να το κόψω τώρα..γάμισέ τα!

eleni είπε...

Εγω το ξεκίνησα επειδή η παρέα με έσπρωχνε. Στην αρχή δεν ήθελα, αλλά ξέρεις, δεν ήθελα να με πούν και ξενέρωτη. Λέω από μέσα μου εντάξει, ένα πόστ θα διαβάσω ίσα-ίσα, δεν έγινε και τίποτα...και τώρα 2 χρόνια έχω χωθεί για τα καλά στα βαθιά...άντε να το κόψω τώρα..γάμισέ τα!

innuendo είπε...

pw pww argisa na erthw sto party!
ta eipate ola, alla na pw kiegw:

diavazw a,mpa giati exei ola ta wraia nea kai koutsompolia freska-freska right out of the oven, synodeyomena panta apo syntomo, periektikotato, witty kai synithws KSEKARDISTIKO sxolio, kati spanio stous synithws kakentrexeis kyklous tou 'koinwnikou sxoliasmou' (sic) pou polles fores apla stazoun farmaki xwris diathesi sarkasmou kai aytosarkasmou :D

diavazw a,mpa giati exoume koina gousta (ksekinwntas apo seires kai kataligontas stis urban omorfies)

diavazw a,mpa giati exei fun fun fun anagnwstes pou symplironoun idanika ta posts me ayta pou sxoliazoun.

diavazw a,mpa giati sta serious talk apodeiknyei oti pisw apo ta analfra kai diaskedastika post vrisketai enas kalopsyxos kai endiaferwn anthrwpos.
'nuff said.
back to the festivities! na ta dekakisxiliaseis!!

Α, μπα? είπε...

eleni, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω

innuendo, εγώ τα κανω όλα αυτά!!!??? αχ τι ωραία λόγια, τι ωραία!

nanana είπε...

a-mpa mou, na gineis a-mpa mpa mpa mpa mpa raaaaaaaaa!!!!!xxxxxxx