9/9/09

Πήγε να δει τέννις


19 σχόλια:

Ιωάννα είπε...

Είσαι ΆΠΑΙΧΤΗ τελικά.... :):):)

Α, μπα? είπε...

χιχιχιχιχ ευχαριστώωωωωωω!!!

Ανώνυμος είπε...

Oh my God !!!!!!!!!!!!
Τί βλέπουν τα ματάκια μου?? Αν δεν είναι photoshop πρέπει να μηνύσει τον πλαστικό χειρούργο !!! Άσε που ήταν μιά χαρά κοπέλα, τί τις ήθελε τις χειλάρες ?????

KnottyCat είπε...

κι εγώ γέλασα πολύ με αυτό! η κιντμαν αρχίζει να μου θυμίζει αυτή την πλαστική αλλά πολύ αστεία κυρία http://www.newinfotoday.net/jennifer_coolidge.htm

Ανώνυμος είπε...

Ροφός ή όχι, παραμένει μία άκρως αξιαγάμητη 40άρα.

Σε αντίθεση με εσάς, χοντροκώλες κυτταριτιδοφέρουσες Ελλεηνίδες (ελεεινές Ελληνίδες that is) γραμματείς της γενιάς του ECDL και των 650 ευρώ.
Ουστ μπαζόμπαζα!!!

KnottyCat είπε...

μουαχαχα είσαι γαμάτος που συχνάζεις στο diorismos.gr συμφωνούμε σε όλα

bourboulithres είπε...

AAAXXXXAXAXAAXAXAXAXA!

Α, μπα? είπε...

εμένα μου αρέσει που μας εξήγησε κι από πάνω το "ελεεινίδες". Κυκλοφορεί σε διάφορα μπλογκ και λέει ΠΑΝΤΑ το ίδιο λογοπαίγνιο που δεν είναι καν καλό

Moi aussi είπε...

Ανώνυμε, μου αρέσουν τα λογοπαίγνιά σου! Να συνεργαστείς με το Ρώμα!

Α, μπα? είπε...

moi aussi αυτό ήταν η απάντηση του μήνα

Moi aussi είπε...

Όπα, Α,μπα μαζί γράφαμε! Ώστε το λέει και αλλού; Ε, βέβαια, τα ευφυή πράγματα πρέπει να διαδίδονται σε πολλούς.

KnottyCat είπε...

Τα ίδια έκανε και στο ποστ της Ντέμι Μουρ! He's missing the point! -ποιός είπε ότι δεν είναι γυναικάρες? Με τον Ρώμα το κρυόπλασμα έχει δίκιο η moi aussi

Α, μπα? είπε...

δεν έχω παρακολουθήσει από κοντά την καριέρα του, αλλά συχνάζει σε μπλογκ που είναι γραμμένα από γυναίκες και λέει συνέχεια τα ίδια, μα τα ίδια, με μία εμμονή ενοχλητική που μοιάζει με τις μύγες στην παραλία

Ανώνυμος είπε...

εγώ που δεν έχω καν ECDL δηλαδή, να πέσω να αυτοκτονήσω τώρα, all hope is lost...

ΒΡΕ ΟΥΣΤ

Moi aussi είπε...

Βρε κόλλημα με το ECDL. Πάρε βαθιές ανάσες παιδάκι μου, δεν είναι τίποτα, θα περάσει. Ούτε εγώ έχω.

Ουφ! είπε...

δεν είναι photoshop... και στην επική πατάτα "Αυστραλία" έτσι ήταν!

KnottyCat είπε...

Μπορεί να την τσίμπησαν σφήκες και νταβάνια στην αυστραλιανή εξοχή και πρήστηκε στη μούρη

Loud Melody είπε...

Κρίμα και ψιλοσυμπαθούσα τη Νικόλ,
Ουφ! Οχι και πατάτα η Αυστραλία! Εγώ χόρτασα Hugh Jackman!

another george blog είπε...

Χαχαχα!!! είσαι απίστευτη.

Θέλω να ξέρεις ότι μας έχει λείψει το προϊστορικό πουλί με φωτό - συγκρίσεις σαν και αυτή!