13/9/09

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

27 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

1."Έκλασα! Αλλά θα συνεχίσω να
χαμογελάω σαν να μην συνέβη τπτ..."
&
2. "ελπίζω να μην πάω πολύ ψηλά με το κούνημα και σκάσουν τα βυζιά μου!"

Lela είπε...

Mimi: The hills area aliiiveee with the sound of muuuusic....

Ανώνυμος είπε...

Η ηρεμια πριν την εκρηξη...

Jo είπε...

ax, eimai 8ea, ax eimai vasilissa...

psifos sto vatraxokoritso!

another george blog είπε...

"Έλα να με πάρεις φως μου, γίνε μια φορά δικός μου, μες στις γειτονιές του κόσμου, ψάχνω να σε βρωωωω!"


(λίγα χρόνια πίσω, η Βανδή, ίδιο σκηνικό)

Ανώνυμος είπε...

Γμτ,η θωδη το χε καταφερει καλυτερα...

Ερμής είπε...

"Έχω ενα μυστικό κρυμμένο στηηηης καρδιάς τα βαααθη, κάνεις δεθα το μάθει και ποτέ δε θα το πωωω"

Ανώνυμος είπε...

ωχ λες αν με πανε ποιο ψηλα να σκασει η σιλικονη

Ανώνυμος είπε...

"Να θυμηθώ μονάχα αν πέσω να πέσω με το στήθος για να σωθώ!"

bourboulithres είπε...

Και της ειπα της ηλιθιας της κομμωτρις να το φουσκώσει το μαλλί για να πάει με το στήθος. Αντε να κουνηθω να δουμε!

Και τη συμπαθώ την ατιμη!:)
Λυπηθειτε με!

bourboulithres είπε...

Ανώνυμε above me , τελειο!
Χαχαχα!

Cleopatra είπε...

"H koynia tha me kratisei etsi opws egina i mosxara?Kil;ta den evala pantws..Mh to fortwsw.."

F4FUN είπε...

Τραγωδία σε συναυλιακο χωρο της Αμερικής.

Σκηνη κατερρευσε απο υπερφορτωση.
Συμφωνα με πληροφοριες ενω οι υπευθυνοι του σταδιου ειχαν ενημερωσει τους διοργανωτες για το μεγιστο οριο βαρους που αντεχει η σκηνη, εκεινοι αδιαφορησαν και πιστεψαν την δηλωση της artist οτι ειναι μονο 53 κιλά, με αποτελεσμα να καταρρεύσει ο χωρος στην προσπαθει ανυψωσης.

Αυτή τη στιγμη πρσγματοποιειται επιχειρηση απεγκλωβισμου, 4 ατομων αναμεσα απο το ντεκολτε της artist και 18 ατομων που μπερδευτηκαν κατω απο την φουστα της.


@another george blog:
my first thought exactly.Η ελληνικη showbiz μας εχει σημαδεψει..

lalena2g είπε...

μές σ'αυτή τη βάρκα είμαι μοναχή...κι έχω συντροφιά μου 8 κιλά μαλλί....
(τι άλλα να κάνω πια για την τέχνη μου η ρουφιάνα...!!)

vatraxokoritso είπε...

3."Αν δεν κερδίσει ούτε και αυτή την φορά το βατραχοκόριτσο, θα φουσκώσω κι άλλο τα βυζιά μου μέχρι να πετάξω! Κι αυτό είναι απείλη!"

bourboulithres είπε...

Επίσης:

Κουυυνια μπέεεελα επεσε η χοντρέεεελααα!

verve είπε...

Κούνια που σας κούναγε Britney, Beyonce και λοιπές ανθυποστάρς. Εγώ είμαι η πραγματική βασίλισσα

another george blog είπε...

Α στο καλό σας, έχω ξεραθεί στα γέλια! πού πάτε και τα βρίσκετε!

vatraxokoritso είπε...

Με τέτοια καραγκιοζλίκια που βλέπουμε δεν προσπαθούμε καν, είναι η αλήθεια.

(σήμερα έχει πέσει μουργέλα, το βλέπω να κατασκηνώνω εδώ...)

Ανώνυμος είπε...

"Θα μάθω Γερμανικά και θα παίξω την ακροβάτισα στα φτερά του έρωτα( Der himmel uber Berlin)στο ρεμέικ που θα κάνει ο Βιμ , και μετά αν μπορεί ας με ξανακοροιδέψει η α μπα."

KnottyCat είπε...

Ζήτησα να με τοποθετήσουν ψηλά στην κούνια ΜΟΥ γιατί είναι ο καραγκιόζης ο Κanye από κάτω ο κλέφτης μικροφώνων -και όταν κουραστώ να κρατάω το μικρόφωνό ΜΟΥ έφτιαξα ειδική πλαστική θήκη

KAPAMAROU & SIA είπε...

"Kai ystera ta sxoinia espasan, ki ystera epesa, kai me rwtisan: Ponaei?Otan pefteis ap' ton paradeiso?Ponaei?.

Ax ti wraia!!!!"

dsquared είπε...

''Αγαπώ μια καρδερίνα σ'ένα πράσινο κλαδί, την φωνάζουν Κατερίνα και δεν θέλει να με δει... ''

DIN

Moi aussi είπε...

Άι λαβ γιου! Γιου αρ ε γκρέιτ όντιενς! Θενκ γιου! Ωχ, δεν τα έλεγα στο μικρόφωνο, κάτσε να το βάλω στο στόμαααααααααααααααααααααααααααα!!!!! (μπαμ, μπουμ, κρατς, παφ, πιφ)

bourboulithres είπε...

Moi aussi AXAXAXAXAXAXAXA!

eleni είπε...

"Λοιπόν, να θυμάμαι τι μου είπανε: πρέπει να έχω το σώμα ακίνητο και να πηγαίνω τα πόδια μπροστά και μετά πίσω...ωχ, όχι, όχι.. πρώτα πίσω και μετά μπροστά...ή να πηγαίνω το σώμα μπροστα και μετά πίσω και να έχω τα πόδια ακίνητα;... "

anna s. είπε...

αααχχχ.....πολυ μου αρεσω σημερις..μην ειναι οι σικατες γοβιτσες μου....μην ειναι ο τουρλα βυζος που κοιτα τον πολυελαιο..που τυφλα να εχει η dana international δηλαδη...γιατι παει πισω το εξαισιο αυτο φορεματακι...δειγμα καλογουστου μινιμαλισμου...? φτου μου η πουτανα...κουκλα ειμαι! και δεν μπορω παρα να στοχαστω ενω ταλαντευομαι...: τελικα σε αυτη τη ζωη το παν ειναι να εχεις καλο γουστο!!!!