2/9/09

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!
(υποβολές προτάσεων μέχρι την Κυριακή)

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κ: - Μπορείς να μου πεις γιατί βάλαμε τη στολή του ΟΦΗ και τρέχουμε;
Τ: - Θέλω να είσαι έτοιμη για την επέτειό μας. Έχω κλείσει καναπέ για δύο στης Όπρας. Θα πέσει πολύ χοροπηδητό.

Φανή είπε...

Τομ: Kate μην τρέχεις τόσο γρήγορα... Δεν με εχουν αναβαθμίσει ακομα...

marta fiord είπε...

(Με αφορμή τη γνωστή του σόλα:)
Ένα μκρό βήμα για την ανθρωπότητα, ένα Μεγάλο για τον Τομ.
Από δίπλα κι ο Τζέρρυ.

FM είπε...

-Kate αγάπη, η στάση σου δεν είναι σωστή ενώ τρέχεις...
-Tom αγάπη, γιατί το λες αυτό;
-Kate αγάπη, δεν θυμάσαι τα σοφά τα λόγια του ιερού μας δάσκαλου της Καμπάλα;
-Tom αγάπη, έχεις δίκιο! Η αλογοουρά φέρνει αρνητική ενέργεια...
-Kate?
-Tom?
-Kate αγάπη, έχει φωτογράφους, smile Kate!!!

Ιφιμέδεια είπε...

Τομ: Πωπω με τους κρυφούς πάτους περπατάω και πετάω! Τρέχα μαρή Κατίγκω να με πιάσεις αν μπορείς... κρίμα το μπόϊ σου.. χα!

KnottyCat είπε...

Ιφιμέδεια +1

bourboulithres είπε...

Tom: Πως σου φαίνεται το μαλλί?
Μου το κανόνισε ο Τραβολτα με το αεροπλάνο που ξερει και από πετούμενα και από χαιρ ντουζ.

Ενώ εσύ τρέξε να βρεις το παράθυρο του Ντόσον ακόμα ανοιχτό!

Σένιο τα παπουτσάκι όμως!

Flonsavardu είπε...

τομ: τι είναι αυτό;
κέιτ: ποιο;
τομ: αυτή η λαδωμένη ποντικοουρά! μην κοιτάς που χαμογελάω, είναι που εντόπισα κάτι παπαράτσι από απέναντι. αύριο θα την κόψεις για να φαίνεσαι σικ, είσαι μάνα τώρα.
κέιτ: καλά ντε.

Ανώνυμος είπε...

'...μπόινγκ, μπόινγκ, μπόινγκ...'

verve είπε...

T. Τρέχα λίγο ρε Κέιτ έχουμε αργήσει στο μάθημα σαιεντολογίας

Ανώνυμος είπε...

Tom: Προς τι αυτή η κωλοπιλάλα αγάπη μου; Μας κυνηγά κανείς;
Kate: Όχι, αγάπη μου. Αλλά έμαθα ότι η καμπαλόγρια θα τρέξει σε μαραθώνιο στο Μαρόκο τον Απρίλιο και θέλω να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή για να της αποδείξω ότι η σαϊεντολογία είναι καλύτερη. Οπότε σκάσε αγάπη μου και τρέχα.

KnottyCat είπε...

Τομ: Το ξέρεις αγάπη μου ότι τον Οκτώβριο κατεβαίνω για πρόεδρος στις εκλογές των Σαϊεντολόγων?
Κέητ: Ρε δεν πάτε να γαμηθείτε όλοι!
Τομ: Τι είπες?
Κέητ: Λέω μπράβο αγάπη μου, μπράβο...

Α, μπα? είπε...

Γίνεστε όλο και καλύτεροι! ίσως θα πρέπει να βάλουμε και έπαινο

nanana είπε...

tom:gamoto ...ksexasa n anapso tO thermosifonO

Constantine είπε...

Tom : Kounisou mori traviola!

bourboulithres είπε...

nanana Xaxaxaxaxa!

stereo είπε...

- Τρέχα μωρή.

-Tom: Τρέχω! Τρέχω!

Viv είπε...

tom: - Θυμήθηκες να φορτίσεις τις μπαταρίες της Suri?

Kate: - Σκάσε και τρέχα. Xenu is watching

Loud Melody είπε...

Τομ: Αν θες να μοιάζεις στη Βικτώρια πρέπει να γίνεις πρότυπο ανορεξίας, πρέπει να χάσεις ακόμη 400 γραμμάρια γι αυτό τρέχα!

Κέιτ: Δε μπορούσα να κάνω παρέα με τη Πανοπούλου;

vatraxokoritso είπε...

Κέιτ: θέλω αύξηση...
Τομ: ... δεν πας καλά!
Κέιτ: έστω... λίγο σεξ...
Τομ: υγρό στη μπαταρία, και πολύ σου είναι...

verve είπε...

Tom: Ρε Κέιτ σου είπα μην βάλεις τα ίδια ρούχα με μένα. πάλι ρεζίλι θα μας κάνει η α-μπα

faidra είπε...

Τρελός πιλότος στα Φ-16: Καλά κοίτα πόσο τέλεια το'χω υπολογίσει!Αν τρέχεις στο μισό μέτρο πίσω μου φαινόμαστε το ίδιο ύψος!

battered couture είπε...

Tom: Run K-8 (=kate. kalo eee???) The mothership will not wait for us.
K-8: Battery looooooooow.
Tom: Mental note: Install new battery. And some male genitalia maybe...

Ανώνυμος είπε...

Kate= ΧΑΜΗΛ ΜΠΑΤΑΡ

Moi aussi είπε...

- Γιατί τρέχουμε μπέιμπι;
- Γυρνάμε στο σπίτι. Με πήρε στο κινητό η άχρηστη η μπέμπη σίστερς. Δε βρίσκει το καστορέλαιο για τις κλειδώσεις της Σουρί.
- Πτι ρε γαμώτη. Τσάμπα κοιμήθηκα με τα χοντρά μπικουτί. Μόνο δύο φωτογραφίες προλάβανε να με τραβήξουνε.
- Θα την απολύσω τη σακαφιόρα.
- Χαμογέλα μωρή.

Ανώνυμος είπε...

Θωμάς: Όχου τι μωράκι είναι αυτό!
Καίτη: Τρελιάρη...

Ανώνυμος4

Drama Queen είπε...

Τ: Καλή μου είμαι πολύ περήφανος για σένα!
Κ: Άσε, μωρέ μαλάκα, απορώ πως τρέχεις και μιλάς στην ηλικία σου!
Τ: Μα γιατί καλή μου, τι έπαθες τώρα;
Κ: Σκάσε και τρέχα λέμε. Θα τα πούμε στο σπίτι. Πιο γρήγορα! Άντε, μην τα ακούσεις μπροστά στις κάμερες!

Ανώνυμος είπε...

run Forrest run!

dsquared είπε...

Tom: Παρ τα ποοδια μαρη ξεμυαλισμενη, αιντε και θα κρυωσει το μοσχαρακι με το κοφτο μακαρονακι!

din

spinachWork είπε...

τ.: χεχ όταν τρέχεις ακούγεται το μ-υνί σου κάνει ήχο σκευρωμένος μεντεσές.
κ.: Αη μωρή τάπα