9/9/09

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!
(victoria beckham)

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά..η επιτομή της "γωνίας" η όλη φωτό.όσο για το τηλέφωνο μου θυμίζει περισσότερο χτυπητήρι για φραπέ!ΤI design!...(Δεν είναι ατάκα για συμμετοχή στα αυτιά αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ!)
Τ.

KnottyCat είπε...

-Έλα Ντέηβιντ μου παρέδωσαν ένα δέμα πριν λίγο, δεν θυμάμαι να παρήγγειλα καπέλο, αλλά να 'ρθεις να το πληρώσεις
-Δεν είναι καπέλο μαρή, είναι για να δω τον ατρόμητο μεθαύριο

stella είπε...

ο μον ντιε!
τι εννοείς πως η μελ σι δήλωσε πως η αγάπη του ντέιβιντ για μένα είναι τόσο αληθινή όσο τα βυζιά μου?
χρυΣό μου, θα την έσερνα στα δικαστήρια, αλλά πρώτα πρέπει να ξεμπερδέψω με τη μήνυση που έχω κάνει στον πλαστικό μου. ο τσαρλατάνος χρησιμοποίησε τη φτηνή σιλικόνη

Flonsavardu είπε...

ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝ";

Ανώνυμος είπε...

ΈΛΑ ΠΑΙΔΙΆ ΚΟΦΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ-ΕΝΑ ΚΕΡΙΝΟ ΟΜΟΙΩΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Α μπα????

Ανώνυμος είπε...

πως????
what???
Βυθιστηκε το Τζελλα Δελτα???

Moi aussi είπε...

Κέντρο; Δώστε μου το τηλέφωνο του Εκατό, θέλω να καταγγείλω έναν stalker που με παρενοχλεί

Veron είπε...

Ναι, χρυσό μου, ναι...Αν το δω αυτό το καπέλο λαμπατέρ στο τσαρδί αυτής της Yianna-Angelopoulou Daskalaki, θα πεθάνννω...

Ουφ! είπε...

--------------- --- --------- -------- ------

------------------------ ---------- ----- ---------- -----------------
--- ------- ----------- -- --- ---
- ----- ------------ ------ --------- ---------- ----------- ------------------ -------------- ---

dsquared είπε...

Βίκυ: Το λοιπον, ριξε μια γαρδουμπα στα καρβουνα, πιασε κανα δυο διπιτα με απ ολα, μια πατατες, ενα τζατζίκι και... μια κοκα λάιτ και σβέλτα!

din

Ανώνυμος είπε...

Ναι? Με ακούτε? Δεν ξερω αν με ακουτε... Μηπως να γυρίσω λίγο το καπέλο?! (Μηδέν σήμα ο διάολος στην καούκα τζάμπα τον χρυσοπλήρωσα!)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχααχα!!! καλα... το σχολιο με το Τζελλα Δελτα με γονατισε!!!! χαχαχαχαχαχα....

marta είπε...

Ουρίστε?!

marb είπε...

empr-wwwwwwx!!!
--pali me sfigei o masazokorses!

Ανώνυμος είπε...

-"Ναι, έλα Λίτσα (Hurley). Tι κάνεις, χρυσό μου; Α, εγώ τα ίδια. Κάτι μπαζόλες Ελλεηνίδες και 2-3 πουστάρες "φιλενάδες" τους σε ένα μπλόγκι στο Ελλαδιστάν πάλι φρικτή με βρήκαν...Ναι, πήρανε το ECDL και τώρα αφρατεύουν τις κωλάρες τους στο Δημόσιο...έλα Λίτσα, είσαι ακόμη στο γκραμμή;"

Ανώνυμος είπε...

τι είναι το ECDL?

Ανώνυμος είπε...

Ο κλασσικός ο μαλάκας ο ελλέηνας

mecomitsos είπε...

(η φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής:)
"Aπό αρχηγείο κατασκοπείας δ-Κενταύρου, σας ενημερώνουμε ότι αποσύρεστε από το πρόγραμμα διείσδυσης στην ανθρώπινη κοινωνία, λόγω μη εκπλήρωσης του στόχου ομογενοποίησης με τα ανθρώπινα όντα. RHZ567Α3, σε λίγα δευτερόλεπτα θα αυτοκαταστραφείτε, αφήνοντας μηδενικά υπολείμματα..."

σ.τ.μ. (σημείωση του μεταφραστή) ...στη μουσική ιστορία

mahler76 είπε...

-Ωστε έκλεισε η Adobe και δεν θα βγεί άλλο Photoshop στην αγορά?

Tanila είπε...

Eγώ γιατί νομίζω ότι απλά ακούει το σήμα πόλεως για να νανουρίζεται;

KAPAMAROU & SIA είπε...

Όχι όχι καλή μου, πρέπει να καταλάβεις πώς η συνολικά αντιδραστική πολιτική των κεφαλαιοκρατών, δε μπορεί παρά να μας βρει σφόδρα, συντεταγμένα και μαζικά αντίθετους, και απέναντι, με όποιο τρόπο φυσικά μπορεί ο καθένας, σε πραγματιστικό επίπεδο μολαταύτα. Είναι γεγονός, πώς η κρίση του καταναλωτισμού που βιώνει η αστική δημοκρατία μας, δεν μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδι στις προσπάθειες μας για την εκπλήρωση των κοινωνικών/ πολιτικών/ πολιτιστικών στόχων. Πρέπει να σου πω επίσης πώς αν νοιώθεις κοντά μας, μπορείς να παραβρεθείς στην αυριανή ομιλία με θέμα "Διδάγματα και απόψεις γύρω από τους αγώνες των εργατών/ αγροτών/ φοιτητών του Σαν Λορέντζο". Θα μιλήσουν σύντροφοι από τη Λατινική Αμερική, στο τέλος θα έχουμε και μια μικρή γιορτούλα. Θα χαρούμε πολύ να σε δούμε."

faidra είπε...

Ναι...γεια σας..ένα ταξί παρακαλώ για την απέναντι ξαπλώστρα.Τι εννοείτε δεν καταλαβαίνετε;Τι εννοείτε να περπατήσω;;;Χαλόου;ΧΑΛΟΟΥ;

nanana είπε...

Nai??...parakalo ena elikoptero gia Mykonoooos...

Loud Melody είπε...

Ναι η στυλίστριά μου; Μωρή, καπέλο σου είπα να μου βρεις όχι ιπτάμενο δίσκο!

Ανώνυμος είπε...

Vic: 'Με έκοψαν στο ECDL...'

battered couture είπε...

knotty cat for evah!!! ta spase. dagwto knottycat!!!

Α, μπα? είπε...

εγώ της Knotty Cat δεν το κατάλαβα...!

Α, μπα? είπε...

Α! τώρα το είδα! όχι μόνο ξαναεμφανίστηκε ο ελλέηνας αλλά είπε ΞΑΝΑ το ίδιο αστείο!

battered couture είπε...

@ A mpa

to kapelo pou foraei i muksa einai sthn pragmatikothta doruforiko piato tis nova...
:)))))))))

Α, μπα? είπε...

!!!! αααα τέλειο!!! μόνο που δε μπορώ να φανταστώ τον David να λεει "μαρή"

KnottyCat είπε...

Γιατί ρε α-μπα, δε ξέρεις ότι ο Ντέιβιντ είναι ξάδερφος του Βουτυρίτσα???

Α, μπα? είπε...

δεν ξερω καν τον Βουτυρίτσα...

Ανώνυμος είπε...

-Ντεηβ,χάλια αυτή η φωτογράφηση!Αναγκάστηκα να ντερλικώσω 100 ολόκληρες θερμίδες για να μην πέσει το γεισο να με πλακώσει...

-Ναι,ρεκορ Γκίνες εκεί?Λοιπόν, έχω τις περισσότερες φωτογραφίες με απολύτως ανέκφραστο πρόσωπο?

eleni είπε...

Ρε ρε τι φανταστικές ατάκες είναι αυτες; Πολύ χαίρομαι που κέρδισα τη πρώτη φορά γιατι με τέτοιες συμμετοχές σιγά μη ξανακερδίσω! Πάντως γέλασα μόνη μου με το Τζέλλα Δέλτα και τον Καπαμαρού (αλήθεια!), αλλά και το "με έκοψαν στο ECDL" ήταν πολύ έξυπνο :-D!

Α, μπα? είπε...

ρε ναι! έχει δυσκολέψει πολύ το πράγμα! άντε να διαλέξεις!

Naf είπε...

- Ναι??Dr 90210?έχω ενα μικρό προβληματάκι μετά την τελευταία επεμβασούλα μας...πώς ξεκολλάει το ακουστικό απο τ΄αυτί καλέ??

Jo είπε...

fwtografos: to xoume, to xoume! min sikw8eis mono apotoma Vicky mou, 8a spaseis.

bourboulithres είπε...

Just got back from the Royal Ascot meeting.
Hideous hats!

bourboulithres είπε...

Naf kai Ανωνυμε με το Τζελα Δ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

F4FUN είπε...

@ "bourboulithres"
thanx!!!
τι ωραια να εισαι επώνυμος!!!
(πρωην ανωνυμος "Τζελλα Δ. line")

Ανώνυμος είπε...

"ET phoooone hoooomee"


Aurelia

bourboulithres είπε...

@F4FUN
Welcome aboard!

Ανώνυμος είπε...

- ναι γειά σας... λίγο μάγουλο και μισό πηγούνι θα ήθελα...

dsquared είπε...

@KnottyCat
Που τον θυμηθηκες αυτον???/ χα, χα.χα!

din

KnottyCat είπε...

dsquared εκτός από την καταγωγή μου προδίνω και την ηλικία μου... :PP

gsus είπε...

- Ώρες ώρες η στάση αυτή με βολεύει.

verve είπε...

Ελπίζω να μην είναι σαν το ακουστικό της Sharon γιατί δεν έχω καμία όρεξη να πλύνω το αυτί μου

marta είπε...

gsus, χαχαχαχαχα!!!!!!!!

vatraxokoritso είπε...

-Αγόραζε... Πούλα! Αγόραζε... Πούλα!
(η Βικτώρια παίζει το νέο της παιχνίδι "η επιχειρηματίας")

Ανώνυμος είπε...

mphpws na afairesw to dexi auti me plastikh gia na strwnoun kalytera ta kapella stis fwto? alla meta pou tha sthrizontai ta sunglasses, ki einai 2 kila to zeugari, ta atima...