7/9/09

Αν είναι να κάνεις κάτι τόσο ανούσιο, τουλάχιστον πάρε καλό φωτογράφο


Επειδή διανύουμε τη δεκαετία των remakes δε θα ησυχάσουμε αν δεν ξαναγίνουν όλα, μα όλα, κακήν κακώς, μέχρι να μας βγει από τ'αυτιά. Ποιος ξέρει για ποιο λόγο θεωρήθηκε καλή ιδέα αυτό, εκτός από το ότι θα σηκωθεί η τρίχα όλης της ανθρωπότητας. Επειδή έχεις θρύλους γονείς κι εσύ δεν πήρες κανένα ταλέντο, οι υπόλοιποι τι φταίμε?

Το μόνο κοινό που έχουν οι δυο φωτογραφίες είναι κομμάτι του DNA. Κατά τ΄άλλα, φαίνεται σα να την έχει βγάλει ερασιτέχνης φωτογράφος με λάθος φωτισμό (πάει να γίνει χιπ αλλά φίλε, όχι, δοκίμασε καλύτερα τις κλασικές φόρμες και όταν τις κατακτήσεις ξαναέλα), η στάση είναι εντελώς λάθος και χάνεται το μήνυμα, τα πρόσωπά τους είναι απασχολημένα με το να βγουν ωραίοι και τίποτα άλλο (κι αυτός δεν τα καταφέρνει καν), τα ρούχα είναι πάλι λάθος (τα προσέχεις ενώ δεν πρέπει να τα προσέχεις, μόνο να αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν) και η αντιστροφή ρόλων είναι η πιο αποτυχημένη απόφαση απ'όλες, γιατί διαλύει ό,τι έδειχνε η άλλη. Ούτε για διαφήμιση μόδας δεν θα την έβαζα στο περιοδικό μου, και θα μπει στο People.

5 σχόλια:

kyv είπε...

Μα τι δίκιο έχεις!!! ΧΑΛΙΑ

innuendo είπε...

major FAIL!
(den to anethetan toulaxiston stin Liebovitz pou kai tin iksere kalytera tin poza kai exei kai anagki apo lefta aytes tis meres? :p)

qaz9 είπε...

Ως προς τον τρόπο της φωτογράφισης έχει να κάνει με το στυλ του Terry Richardson. Προσωπικά μου αρέσει...
Ως προς το θέμα, ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι είχαν στο μυαλό τους ο φωτογράφος και το περιοδικό και συμφωνώ μαζί σου.

enteka είπε...

κι εμένα μου φάνηκε fail βέβαια, αλλά όχι και μη καλός φωτογράφος!! απ' τους πιο γαμάτους είναι!

:)

Α, μπα? είπε...

είναι στο ΣΤΥΛ αυτού του φωτογράφου, όχι ο ίδιος προσωπικά, και πολύ θα ήθελε να είναι αλλά κατά τη γνωμη μου είναι μια όχι καλή αντιγραφή