15/9/09

Δεν θα βρείτε ποτέ τι είναι αυτό

Για να το πάρει το ποτάμι, πατήστε εδώ.

12 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Μοιάζει με την κηλίδα στην επιφάνεια του Δία.

Για να δω τι είναι.

Ιφιμέδεια είπε...

Cool. Αυτό ήταν!

KnottyCat είπε...

Μοιάζει με (κλούβια)αυγά τηγανητά. Φτου! Λάθος! :PP

Α, μπα? είπε...

ιφιμέδεια, με κούφανες. Κι εγώ γι'αυγά το πέρασα

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Η αλήθεια είναι ότι με την πρώτη ματιά μου θύμισε πίνακα του ΒανΓκογκ. Αλλά ναι είναι "βρωμιές" του Δία

another george blog είπε...

Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ! και δεν έχω δει ακόμα το βίντεο!

Α μπα? δεν νομίζω ότι έχεις καταλάβει ακόμα το επίπεδο των αναγνωστών σου!

dsquared είπε...

Με μια πρωτη ματια... αυγα ματια.
Με μια δευτερη... φωτογραφια απο μυκητες σε μικροσκοπιο???

din

lopi είπε...

Το National Geographic καλά θα κάνει να διορθώσει το λάθος στην λεζάντα σύντομα. Η κυτταρίτιδα της Mischa Barton είναι.

Α, μπα? είπε...

lopi ΧΑΧΑΑΑΑ!!!

Moi aussi είπε...

Το κάθαρμα ο άντρας μου κατάλαβε αμέσως τι είναι. Εγώ το πέρασα για χαμένο πίνακα του Βαν Γκογκ (όπως και ο/η Αλλού γι' αλλού

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Ο είμαι. Κ γω κατάλαβα αμέσω τι είναι. Αλλά αυτό με την κυτταρίτιδα της Μπάρτον μιλάμε ήτο απλά κορυφή!!!! Lopi congrats!!!!

Moi aussi είπε...

ΟΚ, είναι επίσημο, κι εσύ που αναγνώρισες αμέσως τις "κουτσουλιές" κάθαρμα είσαι :)
(Με το σχόλιο για την κυτταρίτιδα μου βγήκε καφές από τη μύτη!)