30/9/09

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

Στην φωτό η Jennifer Lopez, ο σύζυγος και η Shakira
it's on!

35 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Αχ τι ωραία που περνάμε εδώ στον γάμο της συμπεθέρας μου της Γίτσας, όλο το χωριό μαζεύτηκε, και τι ωραία φουστάνια φοράνε οι ξαδέρφες μου η Σούλα και η Μπαλάσω, αγορασμένα από την Συγγρού, μες στο γκλάμουρ ένα πράγμα , και μετά σου λένε ότι εμείς εδώ είμαστε επαρχιώτες και δεν ξέρουμε να ντυθούμε... βρε ούστ βλέπετε να σκάτε από την ζήλεια σας... "

Ανώνυμος είπε...

"Μαμά τώρα σ'έπεισα ότι δεν είμαι γκέι;"

Loud Melody είπε...

Από 'δω η γυναίκα μου, κι από 'δω το αίσθημά μου! Τύφλα να 'χει ο ΛεΠα!

Flonsavardu είπε...

τζένι: καλά μωρή σακίρα και εγώ δεν είμαι το πρώτο μπόι, αλλά τουλάχιστον δεν φαίνομαι στο ίδιο ύψος με αυτούς που κάθονται δίπλα μου.

Ουφ! είπε...

σύζυγος:
Yeah baby! yeaaaaah!!!! δέχτηκε! δέχτηκε!! δέχτηκε!!!! yeah jenny my love, δέχτηκε, θα ζήσω τη φαντασίωση εκατομμυρίων αντρών, yeah baby, τρίο με jennifer lopez & shakira!!!!! yeah baby! yeah!

jennifer:
έλα τώρα χουρχουλίνο μου, θα νομίσει η κοπελίτσα ότι σε αφήνω ανικανοποίητο!

mahler76 είπε...

-Μαρή Jeni, ο δικός σου μου βάζει χέρι?
-Σκάσε και χαμογέλα.

mahler76 είπε...

και by the way, αυτή η αδέρφο είναι σύζυγος Lopez?

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Don't have to be beautiful, but it helps!

Ερμής είπε...

Ακολουθεί πολιτική διαφήμιση:

Όχι άλλο κάρβουνο στη μηχανή του δικομματισμού!

Loud Melody είπε...

Lopez: Α,μπα? βγάλε γρήγορα τους νικητές γιατί πιάστηκε ο στόμας μου να χαζογελάω για την πόζα.

:P

Mrs. Stulf είπε...

Γκέυ τυπάς στη μέση:
"ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ?"

Ανώνυμος είπε...

Μαρκ: Αγάπη μου ποια είναι αυτή που βγαίνει φωτογραφια μαζι μας?

Τζεν: Η Σακίρα ειναι βρε γκαβούλιακα... πάλι ανέβηκε η μυωπία σου... και σου ειπα να μην χάνεις τα ραντεβου με τον οφθαλμίατρο...

vatraxokoritso είπε...

Μαρκ: Ρε σουξέ που το χω ο χτικιάρης!

Ανώνυμος είπε...

O Ερμής με τον σκύλο έγραψε.-

€lisavet είπε...

Ας σγούψω προς τη Τζένιφερ, γιατί ποιος την ακούει μετά.

Ανώνυμος είπε...

Jennifer-Παιδια...γιατι χαζογελαμε?
Shakira-Σκασε μωρη και χαμογελα!
Marc-Μας κοιτανε τα παιδια στο a mpa... μπηκαμε επιτελους στα Βιονικα Αυτια!

Ανώνυμος είπε...

shakira:ειμαι η πιο γαματη απο όλους!

τερας: ειμαι ο πιο γαματος απο όλους!

τζενιφερ:ειμαι η πιο γαματη απο όλους!

marb είπε...

ax koritsia twra pou sas blepw apo pisw o k#los sas einai san thn psistaria!!xaxaxaxaxxa

Ανώνυμος είπε...

μα τι καλογουστες εμεις οι λατίνες!!!
και σε ρούχα και σε αντρες!!

KAPAMAROU & SIA είπε...

-Taki Laki, Antwnaki, eieieieieieeisai kai poly kamakiiiiiii!!!!!!!!

KnottyCat είπε...

Απέθαντος: Μια στιγμή κορίτσια να πάρω το δρεπάνι ...εεε, το μικρόφωνο ήθελα να πω, να τραγουδήσουμε: Oοο Χάρος βγήκε, βγήκε παγανιάαα -μη γελάτε ψεύτικα

Ανώνυμος είπε...

J.LO : (ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΟΥ ΑΣΛΑΝΗ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΣΜΑΡΑΓΔΙ-ΧΡΥΣΟΜΥΓΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΡΩΤΗ)

Ανώνυμος είπε...

A re Kapamarou kai Sia gia alli mia fora mas trelanes! Psifo ston Kapamarou!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Νεοδημοκράτισσα: "Μασ'τα κουλά σου απ'την Πασόκα για θα στα βγάλω γω τα μάτια, έτοιμο τό'χω το δάχτυλο"

A-μπα's fan είπε...

Είμαι στην κριτική επιτροπή μου είπε η Α-μπα και ήρθα να σας μελετήσω!!

Θα αφήσω κι εγώ μια ατάκα βιονική
δίχως όμως να μετράει για τη νίκη!

Shakira: Που είπαμε πως ασφάλισες τα καπούλια σου Jen ?
JLo: Μαζί με την ομορφιά του Mark, στην ASPIS .

Καλή επιτυχία σε όλους !
***

dsquared είπε...

Κεφι και μπριο στο Ριο!
din

googoomucks' 3d είπε...

Shakira (σκέψεις) Τι βαρετό event!!Κοντεύω να κοιμηθώ όρθια...Τι μας μπαστακώθηκε ο χαζοχαρούμενος απέθαντος από δίπλα, πάνω που ήμουν έτοιμη να φύγω μ' ελαφρά πηδηματάκια...
Χαζοχαρούμενο Zombie: Αχ, επιτέλους!!Οι φωτογράφοι!Ελάτε παιδιά να βγούμε μια φωτογραφία όλοι μαζί!!Μα τι τρελοπαρέα είμαστε εμείς?? (χαμογελάει με ενθουσιασμό)
Lopez: Αχ που να κοιτάξω? Μπερδεύομαι!Ποια κάμερα με γράφει καλύτερα??Ουφ!!
Shakira (σκέψεις) Μας κατσικώθηκε για τα καλά το zombie, έχουμε και τη χαζοβιόλα από δίπλα, πφφφ θ' αλλάξω ατζέντη, δεν πάει άλλο η κατάσταση με τα events που μου κλείνει!!Ας χαμογελάσω συμβατικά στο φακό όσο προλαβαίνω...
(κλικ)

Ανώνυμος είπε...

Jennifer: "Honey?... Koita ston kathrefti apenanti pws fainetai o kwlos tis Shakira me auto to forema!"

innuendo είπε...

-posa kila latin plithwrikotitas na anteksoun ta xtikiarika ta podaria mou vre koritsia?

-latin kampyles den mou itheles Markantwni? twra tha ypofereis ki emena, kai tis filinades mou..

-e oxi kai fili mazi sou, Jelo mou. egw exw to kalytero shake-your-booty tis yfiliou. esy exeis apla kyttaritida.

Ανώνυμος είπε...

Xa xa xa xa xa xa xa xa! A re Kapamarou!Eisai gia ECDL ki esy! Psifo ston Kapamarou!

eleni είπε...

Shak : "Mα σας λέω! Tα μπούτια μου δε λένε ψέματα!!!"

Ανώνυμος είπε...

ECDL ston Kapamarou!

Ανώνυμος είπε...

'Καλως ηρθες παλι τρελο Καρναβαλι!

Jo είπε...

Den mporw na grapsw sxolio, giati epa8a epilipsia apo ta foustania twn kuriwn.

Ανώνυμος είπε...

Xarizontai makaronades, xarizontai garidosalates, oloi psifo monokouki Kapamarou!!!!!!!!!!!!