29/10/09

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

13 σχόλια:

ντέιβιντ είπε...

- Γεια σου ρε ψηλέ, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω, ήσουν φοβερός στο Πράσινο Μίλι.
- Σ'ευχαριστώ φίλε, κι εσύ έσκιζες στο Γούλβεριν.

vatraxokoritso είπε...

Μπέκαμ: Ξέρεις, εγώ φοράω τα στρινγκ της γυναίκας μου...

Μαύρος: Μαδαφάκα!, ευτυχώς που δεν φοράς και τα ταμπόν της...

Ανώνυμος είπε...

ραντεβού στα αποδυτήρια, κάτω απο το μπουρνούζι μου θα είμαι γυμνός

τώρα παίξτο ματσο άντρας γιατί μας τραβάνε και τα βίντεα

Καημός είπε...

-Μπεκαμ:"Καλησπέρα συνάδελφε!"
-Μαύρος:"Εσύ είσαι που κολλάς στη Βικτώρια ρε απολειφάδι;;;"

Υ.γ. Thumbs up for Ντειβιντ!

Ανώνυμος είπε...

Βρε, πως ψήλωσες εσύ έτσι;

http://wrongingrights.blogspot.com/2008/02/becks-you-can-play-on-my-england-team.html

SerenDiPity είπε...

@ ντέιβιντ: μου έφτιαξες τη μέρα (βράδυ είναι, αλλά καταλαβαίνεις) Ίδιος ο Γούλβεριν! Αχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Μπεκ.:Me Jane,you Tarzan?

KnottyCat είπε...

David Beckham: Είμαι μεγάλος θαυμαστής σου, Σοφοκλή Σχορτσιανίτη
Didier Mbenga: Είσαι μεγάλος μαλάκας, Κριστιάνο Ρονάλντο

on_air είπε...

Αχαχαχαχαχαχ! Είπα να πάρω πάλι μέρος αλλά το βατραχοκόριτσο με έστειλε, τα είπε όλα!

another george blog είπε...

Παιδιά είμαι με ίωση στο κρεββάτι και με έχετε στείλει με τα σχόλια!!!! γελάω μόνος μου!

Ψηφίζω ντέιβιντ και knottycat!

KnottyCat είπε...

Γιώργο περαστικά! Επειδή είσαι αρρωστούλης ξεκουράσου, οι υπόλοιποι ΓΡΑΨΤΕ σχόλια!! Δεν γίνεται κάτω από 30 σχόλια, δεν θα κλείσουν οι κάλπες, ρίξτε συμμετοχές!! Άντε, μην το σκέφτεστε!

dsquared είπε...

Προς ολους.
Εχω ξελιγωθει στο γελιο λεμεεεεεεεεεεεεεε!

din

marta είπε...

Μπέκ: Ξέρεις ότι έχουμε την ίδια καταγωγή και ότι όλοι προερχόμαστε από την Αφρική, και μάλιστα από το περίφημο Μαλάουι,ε? brother? ...

Ψηλός: Ναι,ρε πατριώτη(κλασικός αφρικάνικος χαιρετισμός),είναι εμφανής η ομοιότητα μεταξύ μας εξάλλου!