21/10/09

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

It's on!

30 σχόλια:

bourboulithres είπε...

Prom queer night!

Stratos Bacalis είπε...

Δε μπορούσα που δε μπορούσα να αφήσω την οικογένεια σπίτι, μου κατσικώθηκε και μια πεταλούδα στο αυτί, πάει η έξοδος.

bourboulithres είπε...

Sorry, δεν κρατιεμαι:

"That's Haaaat"!

Moi aussi είπε...

Τσίου!

Ανώνυμος είπε...

(Εκτός διαγωνισμού σχόλιο)

Παιδιά σόρρυ που το χαλάω αλλά ο πατέρας δεν διατηρείται ΤΕΛΕΙΑ;;; πόσο χρονών να ναι; να 'ναι 50; άντε 55; Σαν αδερφάκι της Πάρις φαίνεται!

Α, μπα? είπε...

α!! καλά λες! από κει πηραν την ομορφάδα οι κόρες:)

Flonsavardu είπε...

αδερφή χίλτον: αα, μου λείπει το κέφι στα γυρίσματα του hangover 2. εδώ βαριέμαι τόσο πολύ.
μαμά χίλτον: damn, και τι δεν θα δινα να μπορούσα να κινήσω το πρόσωπο μου.

Μαρκησία του Ο. είπε...

Ελπίζω να μη μου μοιάζουν και πολύ γιατί λέω ότι είναι υιοθετημένες.

Ανώνυμος είπε...

Κάτα μάνα κατά κύρη....

vatraxokoritso είπε...

Τσουλάρα Χίλτον: Μάμι, όταν ζήτησα να μου φέρει τον έλληνα εννοούσα τον Πάρις Λάτσις, όχι τον Πέτρος Μπούτος!

Καημός είπε...

Φωτό με τους Συμπέθερους απ'τα Τίρανα!

rodia είπε...

(Φωνή από το βάθος): Μα να' χει Μουσείο της Μαντάμ Τυσώ στο κέντρο της Βομβάης! Και πόσα εκθέματα!

Ανώνυμος είπε...

Breaking News Discovery Channel: πρωτες αποδειξεις που φερνουν στο φως την εξελικτικη σχεση του ανθρωπινου γενους με προιστορικα πουλια!

aura voluptas είπε...

Φωτογράφος : Και στα δικά σας οι ανύπαντρες !

Νίκκι : Τελείωνε γμτ κι έχω να μοιράσω τις μπομπονιέρες !!!

Loud Melody είπε...

(Δεν ξέρω τα μικρά ονόματα των γονέων Χίλτον οπότε του πατέρα θα χρησιμοποιήσω το Γιαννης)

Μητέρα Χίλτον: Γιάννη κράτα τη καλά γιατί θα ορμήξει στο φωτογράφο και θα μας κάνει ρεζίλι.
Πατέρας Χίλτον: Κάτσε μωρή λυσσάρα Πάρις ήσυχα.
Πάρις: Ουυυυυυ φωτογράφεεε τι ώρα σχολάαςςς;

KnottyCat είπε...

Ακούγεται η φωνή του φωτογράφου από το βάθος: καλέ-πουλ-πουλ-πουλ-πουλ, πουλ-πουλ-πουλ-πουλ!! (τουλάχιστον στα δικά μου τα μέρη έτσι φωνάζουν οι χωριάτες τις κότες να μαζευτούν να φάνε)

Veron είπε...

Είμαστε μια χαρούμενη οικογένεια...
Τύφλα να 'χουνε στο "Ευτυχισμένοι μαζί"!

Ανώνυμος είπε...

Χαμογελάστε όλοι, θα βγούμε εξώφυλλο στο National Geografic!

Ανώνυμος είπε...

asxeto me ta bionika autia, alla to tsaantaki tis Nikki den einai san kai auta pou poulane sta jumbo!wtf?

KnottyCat είπε...

(συνέχεια από το προηγούμενο): -Και οι κότες απαντάνε: ΠΟΟΚ-ΠΟΟΟΚ-ποκ-ποκ-ποκ-ΠΟΟΟΚ-ποκ-ποκ...
(ευτυχώς δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής και μπορώ να λέω ό,τι μαλ/κία μου 'ρθει)

Ανώνυμος είπε...

πινακοθήκη

prozak είπε...

paris:ήθελα να έχω αγκαλιά και το σκυλάκι μου, αλλά μου είπαν ότι θα θυμίζαμε zoo... τι εννοούσαν...??

dsquared είπε...

Φωτογραφος: Αλλη μια παρακαλω για τα σου πλα του self service του Ηιλτον!

din

Ανώνυμος είπε...

Μαμά Χίλτον:Αχ, κάποτε ήμανε και εγώ πουλί, και μ΄αγαπούσανε πολλοί!!!

CF

Ανώνυμος είπε...

Πληρες σετ συγγενων προσφερεται για εμφανιση σε γαμους,βαφτισια κ λοιπες κοινωνικες εκδηλωσεις.Προσχαροι,ευχαριστοι κ καθαροι υποσχονται να σας προσφερουν αξεχαστες οικογενειακες στιγμες.Για να μην νιωσετε ποτε ξανα μονοι!

Moi aussi είπε...

Επίσης οι κότες απαντάνε Κοτ κοτ κοτ κοτ κοτέεεεεκ! (μήπως το ξεφτιλίσαμε; μπαααα)

KnottyCat είπε...

Είναι πολύ ελαστικά τα όρια της ξεφτίλας όσον αφορά την Paris, οπότε οκ moi aussi μου, δεν θα μας προβληματίσει αυτό. Πάντως με το μηχάνημα του σολάριουμ οι γυναίκες της οικογενείας δείχνουν μεγάλη εξοικείωση, σε αντίθεση με τον πάτερ-φαμίλια, ο οποίος άρπαξε και μοιάζει με αγρότη που μάζευε ελιές χωρίς σανσκρίν

Ανώνυμος είπε...

Πατέρας: "Παλιοτσ@#$λες... Σήμερα βρήκατε να μου κάνετε πλάκα με το solarium και να με αφήσετε να ξεροψηθώ που είχαμε κοινωνική έξοδο και είναι τίγκα το μαγαζί στους paparαzzi???"

Demian είπε...

Οι σκέψεις τους:
Nicky: Μετά πώς να μη βγω έτσι;
Father: Χεχε οι κορούλες είναι οι καλύτερες χεχε
Paris:-----------------
Mother: Θεέ μου τι θα κάνουν πάλι σήμερα;

Ανώνυμος είπε...

"...θα' ναι τόσος κόσμος στη γιορτή του παππού σου!"