16/10/09

Έχετε δει ποτέ αυτό τον άντρα?


Τώρα που βρέχει και μπουμπουνίζει, βρήκα το κατάλληλο θέμα. 2000 χιλιάδες άνθρωποι χωρίς να έχουν σχέση μεταξύ τους ισχυρίζονται ότι έχουν ονειρευτεί αυτόν τον άντρα. Πρόκειται για την πιο αστεία μαζική παραίσθηση που έχω ακούσει ποτέ. Κι εγώ τον έχω δει, έχει το ψιλικατζίδικο στην Ασκληπιού. Αν τον έχετε δει κι εσείς, μπορείτε εδώ να συμμετέχετε στην αυθυποβολή της χρονιάς. Μετράω μέρες για να το δω στην Τατιάνα, σίγουρα κι αυτή διαβάζει Α, μπα? Έχει εκπομπή αλήθεια η Τατιάνα?

12 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

Ναι ρε συ, είναι ηθοποιός και έπαιζε σε μια ταινία με τον Ρένο Χαραλαμπίδη.

Ανώνυμος είπε...

στην καρδιά του κτήνους...

Flonsavardu είπε...

ομολογώ πως δεν έτυχε.

stella είπε...

οχι καλε, ταριφας ειναι. προχτες με πηρε κουρσα γκαζι-παπαγου

Α, μπα? είπε...

στον ύπνο του κανείς δεν τον είδε?

AdMad είπε...

κ στο no budget story έπαιζε.. κ δε μοιαζει με τον ψιλικατζή στην ασκληπιού! αυτόν κοντά στη συμβολή με σκουφά εννοώ..

Α, μπα? είπε...

δεν λέω αυτόν, έναν ψηλά, προς Καλλιδρομίου

AdMad είπε...

δηλώνω αδιάβαστος.. αν τύχει όμως θα τον τσεκάρω, διότι είναι ομολογουμένως αρκετά αστεία φάτσα αυτή στο σκίτσο!

Φανή είπε...

Δεν έτυχε ακόμα....

AdMad είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ουφ! είπε...

τώρα σίγουρα θα τον δω στον ύπνο μου.... ελπίζω μόνο να μην είναι πολύ τρομακτικός ο εφιάλτης!!!

Mrs. Stulf είπε...

Δεν ξέρω αν τον έχω δει αλλά τα χρειάστηκα, είναι τρομακτικός