11/10/09

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

είναι η Suri, κόρη του Tom Cruise και της Katie Holmes
it's on!

33 σχόλια:

Φανή είπε...

Help me!

KnottyCat είπε...

E.T. phoone hoome

Cleopatra είπε...

Sas parakalw kali mou kuria parte me spiti sas..Douleuw kai me reuma kai me battaries.

enteka είπε...

(εντάξει, αυτή η φωτογραφία ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ για λεζάντα!)

Flonsavardu είπε...

suri, the ultimate begger robot:

πάρε καλέ κυρία cupcake, πάρε, το 1 cupcake 2 ευρώ, τα 3 cupcake 4 ευρώ, πάρε καλέ κυρία cupcake.

googoomucks' 3d είπε...

καλέ κυρία,
σε παρακαλώώώώώώώώώώώ!!Γλίτωσέ με!!!!Δε φτάνει που με τραβολογάνε από δω κι από κει, τώρα με ντύνουν και σαν κλόουν....κρυώώώώώνω!!!πεινάάάάάάωωω...πάρε με σπίτι το κακόμοιρο...

weetabx είπε...

Tom από το βάθος: Μπορείς Suri, μπορείς να περάσεις μέσα από το τζάμι με τη δύναμη του μυαλού σου. Μπορείς! Άσε το cupcake και συγκεντρώσου!

Litanie des Saints είπε...

Κκκκκκρυώνωωωω!

jamanfou είπε...

Μαμααααά...
Μπαμπααααά...
Παππούυυυυ
Γιαγιαααααά....
Βγάλτε με από το πλυντήριοοοοο!

Ανώνυμος είπε...

Κυρια,κυρια,σας δινω ενα cupcake,μου δινετε τα τακουνια σας?

dsquared είπε...

- Saσ παρακαλω κυρια, βγαλτε με απο το κλουβι με τις τρελες και θα σας δωσω το μάφιν μου!

din

Viv είπε...

TI; Υπάρχουν παιδάκια που δεν έχουν να φάνε;

vatraxokoritso είπε...

"Έχω μπαμπά κοντό, μαλάκα , μαμά ψήλη, νοικιασμένη, ντουλάπα με ρούχα αρκετά για να ντύσουν μια ήπειρο. Σώσε με."

Drama Queen είπε...

Όχι ΔΕΣ τι παπούτσια μου φόρεσαν σήμερα!

Loud Melody είπε...

Τέτοια κουκλίτσα που είμαι, μόνο για βιτρίνες κάνω!

F4FUN είπε...

Suri: - το'ριξες και πάλι απόψε το φαρμάκι σουυυυυ

Κυρία: -Μπράβο, νεότατη η Βανδή. Κοριτσάκι!!!

innuendo είπε...

Ελεήστε το cupcake μου,
κι ο Xenu να σχωρέσει τ' αποθαμένα σας..
Έναν πατέρα έχω, τον έφαγαν τα κοκτέιλ και τα όργια.
Μια μάνα έχω, τις τέλειωσαν οι μπαταρίες..
Να δείτε, καλέ κυρία, με τα τσίτια από τη λαϊκή τη βγάζω, και με πλαστικά παπούτσια.
Μια βοήθεια σας ζητώ, ότι δεήστε.
Κι ο Xenu στα παιδιά σας ό,τι ποθείτε να στείλει

Μαρκησία του Ο. είπε...

Έτσι θα γίνω άμα τρώω συνέχεια cupcakes? όχι ρε γαμώτο.

mata είπε...

Φωνή από μεγάφωνο : Τώρα με κάθε δύο cupcakes δώρο το αναβαθμισμένο μοντέλο Suri casual που χαιρετά.

Loud Melody είπε...

(Συμμετοχή νούμερο 2)

Η μαμά μου πήγε για αναβάθμιση τον πατέρα μου και με ξέχασαν εδώ!

Ανώνυμος είπε...

8es na gineis h mama mou?

Καημός είπε...

Μαμά αυτή η κυρία μόλις βγήκε απ'τα LIDL!!!

Cleopatra είπε...

Innuendo kai mata 4 winners xalara!
kainourio sukwti ekana :)

Ανώνυμος είπε...

Gia na se dw twra Dida A-mpa?, poion tha dialekseis...Ayto ta pei challenge! ;)

Ουφ! είπε...

τρελά τα μηνύματα!!!!
:-))))

dsquared είπε...

@F4Fun

Εκλαψα απο το γελιο!

Ανώνυμος είπε...

Ουφ, με φλομώσανε στα cupcakes,θες λίγο;
ε θες λίγο;
υ.γ.αυτό Θα είναι το μυστικό μας!

Maria είπε...

I see POOOOR peeeeeeeeeople

ζαμπον τυρι σαλαμι είπε...

Please help me... my software's been hacked...

Ανώνυμος είπε...

A.I. 2 (Artificial Intelligence 2)

marta είπε...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω, κυρία, είναι γιατί δεν έχουμε ιδωθεί σε κανένα από τα συέδρια Σαϊεντελογίας.Κι έχω πάει σε όλα τα τελευταία 3μισι χρόνια!
Καλέ σας μιλάω!..μμγκρ..

Demian είπε...

Κυρία με τα μπλε: Ξέρεις ότι ο πατέρας σου είναι ένας ψυχικά διαταραγμένος, σεξουαλικά μπερδεμένος, άβουλος, ανεγκέφαλος ατάλαντος ηθοποιός που πλήρωσε την μητέρα σου να σε κάνουν μπας κι ανέβουν οι μετοχές του;
Suri: Ναι γαμώτο

Ανώνυμος είπε...

Το βλέπεις; Πρέπει να το κρατάω για μισή ώρα χωρίς να το φάω - είναι παιχίδι πειθαρχίας... το παίζει και η Σιλόχ με τη μαμά της!