16/10/09

Αχ κι εγώ θέλω ένα τέτοιο!

7 σχόλια:

marta είπε...

Καλά, τα εγγόνια μας θα κοιτάζουν τα laptop μας σα να βέπουν πυραμίδες.

Α, μπα? είπε...

αχ εγώ σκέφτομαι ότι θα παρακαλάω τον ανηψιό μου να μου βγαλει λεφτά από το ΑΤΜ του μελλοντος

vatraxokoritso είπε...

Pολύ ωραίο, αλλά να είστε σίγουροι πως κι αυτό, θα ξεπεραστεί. Δεν θα υπάρχει όγκος, όλα θα είναι με oλογράμματα κι ο σκληρός δίσκος σε μέγεθος ρολογιού ( έχω δει όλα τα Star Trek)...

faidra είπε...

Τουλάχιστον εμείς θα ξέρουμε να γράφουμε στο χαρτί ενω τα βρωμόπαιδα οχι!
(νιανιανιανιανια)

KnottyCat είπε...

Εγώ σκοπεύω να γίνω σάιμπερ-βιονική-γιαγιά-Σαπουντζάκη και θα αποποιηθώ τους παραδοσιακούς τρόπους γραφής κι αντί για καραμέλες θα μοιράζω στα παιδάκια αιποντάκια-ψείρες

another george blog είπε...

Συμφωνώ με Φαίδρα!

SerenDiPity είπε...

τέλειο είναι!