2/10/09

Το Countdown συνεχίζεται

10 μέρες μόνο έμειναν για την πρεμιέρα του Παπακαλιάτη. Οι προμήθειες σε τσιπς, τζιν και τόνικ σιγά σιγά συσσωρεύονται. Θα ήθελα μαζί να θυμηθούμε την ιδιοσυγκρασία του δημιουργού μέσα από τις δηλώσεις του. Και μην ξεχνάτε! 12 Οκτωβρίου, 21:50, η Α, μπα? θα κάνει live blogging.

1. "Το βρίσκω πολύ σέξι μια γυναίκα να έχει εξουσία και δυναμισμό, κι όλο αυτό το οικοδόμημα να μπορεί ένας άντρας να το βομβαρδίσει!" Επίτηδες ή κατά λάθος, έκανε μια ακραία σεξιστική δήλωση. Το αποδίδω στα Άρλεκιν που διάβαζε μικρός.

2. "Κάτι που επίσης δεν μου αρέσει σε μένα είναι ότι χάνω την αυτοπεποίθηση μου κάποιες στιγμές." Αυτό ήταν απάντηση στην ερώτηση "ποια είναι τα ελαττώματά σου." Ξέχασε το ότι είναι τελειομανής, αφελής και μισεί την υποκρισία και το ψέμα.

3. "Αλλο όμως “κλέβω” και άλλο “αντιγράφω”... Εγώ οτιδήποτε κλέψω θα το φιλτράρω μέσα από τα δικά μου μάτια και θα το μετουσιώσω σε κάτι προσωπικά δικό μου.(...)Είναι πολύ εύκολο να κατηγορείς κάποιον ότι κλέβει. Να σας ρωτήσω όμως κάτι: από πότε το κλέψιμο στην τέχνη είναι παράπτωμα; Από πάντα.

4. "Μερικές φορές είναι σαν να γράφω δύο και τρία σίριαλ παράλληλα". Τελικά δυστυχώς δεν γράφει κανένα.

5. "Και εγώ έχω πάει σε σπίτι με μεγάλη παρέα, έχω παρακολουθήσει τελικό Εurovision και είχε την πλάκα του. Ωστόσο πάντα λίγο μετά βαριόμουν. Ισως επειδή έχει όλο αυτό το κιτς, που πόσο να το αντέξεις..." Εδώ πέθανα στο γέλιο.

6.- Σε τι δεν μπορείτε ν΄ αντισταθείτε; «Στο τσιγάρο, στη σαχλαμάρα, στο σεξ και στο χιούμορ...». Το χιούμορ πάντως του αντιστέκεται μια χαρά.

7. "Υπηρετώ το κάθε είδος." ???

8. "Δεν έχω καταλάβει ακόμα αν προσπαθώ να δώσω μήνυμα στο θεατή ή στον εαυτό μου." Μπορώ να σου δώσω εγώ ένα μήνυμα: είσαι πολύ κακός ηθοποιός. Και σεναριογράφος.

9. "Μ'εχουν απορρίψει πολλές φορές και δεν μου άρεσε καθόλου! Αλλά δεν είμαι τόσο ναρκισσιστής που να μη με νοιάζει! " Για ξαναδές τη φωτογραφία του ποστ.



10 σχόλια:

τakis x είπε...

Δεν το λυπασαι το παιδι ?Εγκεφαλικο θα του ρθει μ~ αυτα...Κατα αλλα ευγε!!!!!

katerinoulion είπε...

A μπα, σε παρακαλώ.. Θα με κάνεις να τον λυπηθώ και δεν το θέλω πίστεψε με..

Α, μπα? είπε...

Εμ, τι να κάνουμε, ο καλλιτέχνης εκ φύσης εκτίθεται και δέχεται κριτική

Flonsavardu είπε...

εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που θεωρείται όμορφος. κατά τ' άλλα τα σήριαλ του είναι εξωφρενικά άσχημα και βαριέμαι να τα δω έστω και για πλάκα. ναι, έστω και για πλάκα! και πίστεψε με "για πλάκα" έχω απίστευτες ανοχές.

Ανώνυμος είπε...

Mission Impossible (Μα έβγαλε έξω τη Suri χωρίς τακούνι?) Θα είναι το live blogging... Εμένα μου παίρνει ώρα να ξεμουδιάσω όποτε δω έστω και ελάχιστο Χριστόφορο! Κράτα γερά και να ενημερώνεις με αντίστροφο countdown!

another george blog είπε...

Τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!!

aura voluptas είπε...

Tα είπες όλα με τα σχόλια σου .

Γμτ ... Ελπίζω να έχω τελειώσει από τη δουλειά και να το προλάβω . Δε θέλω να το χάσω με τίποτα !!!!

vatraxokoritso είπε...

Το αγόρι με το βλέμμα του πληγωμένου ελαφιού, μπουχαχαχαχαχ!

"γαμάς, δεν παίζεσαι"!

Αβαδιστη είπε...

Πω πω ναι...δεν είναι απίστευτα ανόητος υπερφίαλος και ντεκαβλέ?

Ουφ! είπε...

:-))) τέλεια τα σχόλια σου!!!!